Wpis z mikrobloga

Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 49
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

via Wykop Mobilny (Android)
  • 5
@Kasahara: Czy są jakieś "bezpieczne" dawki testosteronu, które podobno lekarze w USA przepisują tamtejszym facetom bez większych problemów?
Trenuję od kilku lat po 4 razy w tygodniu, wiodę bardzo zdrowy tryb życia, ale nie mam też parcia ani potencjału na wielkie dźwiganie, ale jako gość po 30stce zaczynam już myśleć o upływającym czasie i zastanawiam się, czy branie testosteronu wyłącznie w celu poprawy jakości życia byłoby dobrym pomysłem?
  • Odpowiedz
@Xaroks: Ja mam 35 i w sumie ostatnio mysle ze koło 40 wbije na jakieś TRT. Zazdroszczę wam bo w to 10 lat różnicy między nami wszystko tak bardzo poszło do przodu jeżeli chodzi o metody treningowe i wiedzę ze czasami czuję się oszukany tym ze zaczynałem siłownie w 2003 roku
  • Odpowiedz
@fiolkins: zgadzam się i na pewno perspektywa trochę się zmienia mając już te ponad 30 lat, ale raczej nawiązywałem do gości, którzy ledwo skończyli 20, coś tam podźwigali i są pewni, że świetnym pomysłem będzie kłucie się żeby przyspieszyć progres, nawet nie wiedząc czy za rok im się to nie znudzi, czyli w sumie to o czym pisał Intruder.
  • Odpowiedz
@Tehnikolor: im mniejsza dawka tym bezpieczniejsza, jednak nawet na dawkach TRT mogą być skutki uboczne i są pewne sytuacje, w których są przeciwskazania nawet do stosowania takich. Należy sobie zadać jednak pytanie o "impact" danych dawek. Z pewnoscią 150 mg test/week jest zdrowsze niż walenie paczki fajek dziennie lub alko do odcięcia do weekend. Jeśli chcesz brać testa dla samej poprawy jakości życia no to najpierw zbadaj ile go masz.
  • Odpowiedz