Dlaczego #!$%@? kierowcy na autostradzie/ekspresówce 1. Jadą lewym pasem i na ulamek sekundy naciskają hamulec zeby troszkę zwolnić, zamiast puscic nogę z gazu? 2. W ulewnym deszczu, mimo dobrwj widocznosćsci, stają po prawej stronie prawego pada i włączają światła awaryjne
1. Jadą lewym pasem i na ulamek sekundy naciskają hamulec zeby troszkę zwolnić, zamiast puscic nogę z gazu?
@Wroneczek: albo dlatego że podjeżdżasz ludziom pod zderzak jak debil to dają ci znać że masz zachować odstęp, albo robią to żeby wyłączyć tempomat - można też guzikiem z łapy, jak komu wygodnie
2. W ulewnym deszczu, mimo dobrwj widocznosćsci, stają po prawej stronie prawego pada i włączają światła awaryjne
@Kouros: całkiem dobrej widoczności, która nie uniemożliwia jazdy z normalną prędkością 100km/h, z resztą większość jechała 100 km/h, tylko mała część się zatrzymywała
@Wroneczek dlaczego egirach cały czas hamują hamulcamu zamiast zrzucić bieg np o dwa stopnie aby sobie spokojnie zjechać hamując silnikiem bez grzania tarcz?
@Wroneczek: 1 to się nazywa brake check i w ten sposób daje się znać debilom nie zachowującym 3 sekund odległości żeby się odkleili od ogona bo w razie czego nie zdążą wyhamować 2 jak ktoś się nie czuje na siłach do jazdy to lepiej żeby się zatrzymał w bezpiecznym miejscu niż #!$%@?ł auto i nie daj Boże przy okazji kilka innych
@Wroneczek: naciskanie na hamulec wyłącza tempomat, w jednym aucie żeby go wyłączyć wystarczy nacisnąć sprzęgło, w drugim muszę nacisnąć hamulec, ewentualnie można zmniejszyć prędkość przyciskami na kierownicy ale to bardzo powoli działa
@Kouros: @darvd29: nie uważacie, że to jest bardziej niebezpieczne, niż jazda bez zatrzymywania się, ale np. 60km/h ? Przecież ktoś sie moze zagapić i w nich wjechać, widoczność jest słabsza
@Wroneczek: zależy od widoczności oczywiście, raz mi się zdarzyło podczas ulewy stanąć razem z innymi samochodami bo widoczność była tragiczna, mimo to na lewym pasie byli ludzie którzy dalej #!$%@? (jak dla mnie na ślepo), więc wydaje mi się ocena jak szybko można jechać może się mocno różnić między kierowcami, mimo to uważam że zawsze lepiej za wolno niż za szybko
@Wroneczek: ogólnie częstym widokiem jest, że wszyscy kleją się lewego pasa. Dwa tygodnie temu pędziłem sobie elegancko autostradą max 140, zawsze jak wyprzedziłem pojazd który jechał wolniej wracałem na prawy i tak co chwila, aż w końcu wyprzedzałem ciężarówkę siadł mi na tyle gość na blachach EP, i świeci mi długimi, ciekawe gdzie mu miałem zjechać pod naczepę? Wyprzedziłem tira, grzecznie mu zjechałem na prawy pas a ten mi pokazuje bym
1. Jadą lewym pasem i na ulamek sekundy naciskają hamulec zeby troszkę zwolnić, zamiast puscic nogę z gazu?
2. W ulewnym deszczu, mimo dobrwj widocznosćsci, stają po prawej stronie prawego pada i włączają światła awaryjne
#samochody #kiciochpyta #autostradypolska #kierowcy
@Wroneczek: Ten hamulec na ułamek sekundy naciskają nie po to, żeby zwolnić tylko żebyś nie siedział im na dupie i zachował bezpieczną odległość
Się wydało kto tutaj najeżdża na zderzak i wali długimi XD
@Wroneczek: albo dlatego że podjeżdżasz ludziom pod zderzak jak debil to dają ci znać że masz zachować odstęp, albo robią to żeby wyłączyć tempomat - można też guzikiem z łapy, jak komu wygodnie
bo uznali że
Może jadą na tempomacie.
2 jak ktoś się nie czuje na siłach do jazdy to lepiej żeby się zatrzymał w bezpiecznym miejscu niż #!$%@?ł auto i nie daj Boże przy okazji kilka innych
I dają po heblach xD
@Wroneczek: Nie pogrążaj się, wszyscy już wiedzą jaki ciebie mistrz lewego pasa
To co w końcu ( ͡° ͜ʖ ͡°)