Wpis z mikrobloga

Jaki kupić licznik rowerowy dla 10-latka na szosę?

Syn trenuje od roku i doszedł do momentu, gdzie potrzebuje jakiekolwiek licznika. Chciałabym kupić coś przyszłościowego a z drugiej strony nie przekroczyć wartości roweru.

Czy możecie coś poradzić?

#rower #szosa #kolarstwo
  • 23
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@zblo: nie znam się więc się wypowiem. Nie na temat licznika, ale nie wydaje Ci się że 10 lat to nie czas na szosę? Sam na ulicę nie wyjedzie bo nie zna przepisów. Taki dzieciak nie ma też koordynacji ruchowej - jak spojrzy przez ramię czy nic nie jedzie z tyłu to zjedzie albo na środek drogi albo do rowu. Takie dzieciak nie ma też mięśni więc spuchnie na małej hopce.
@pine: @krabozwierz: na razie 'bieda' wersja aluminium + sora :)

@bruuh: @Rules: @jagodowy_krol: @makrel_gieldowy: dzieki, idzie na liste

@sargento: z drugiej strony już zrobił na wyścigu fikołka :/ i nie wiadomo czy mu za rok nie przejdzie

@Kauabang: nie lepiej cos gdzie mozna pozniej podlaczyc czujniki?

@Harry_Callahan: ja jako ja jestem kolarstwem mojego syna przerażona i zupełnie mi sie ten pomysł nie podoba.
@zblo: jakiś bryton albo sigma jeśli budżetowo. Jak zrobił fikołka na szosie? Jak będzie jeździł już drogą to kup mu dobre światła dzienne, poprawiają bardzo bezpieczeństwo i widoczność.
z drugiej strony już zrobił na wyścigu fikołka :/ i nie wiadomo czy mu za rok nie przejdzie


@zblo: mojego zdjęłą gałąź z roweru na pierwszej jeździe na szosie, na pierwszych 3 wyścigach na szosie leżał - ma uraz, to widać. Walczymy z tym.
Na MTB za to czuje się świetnie i ciśniemy go tam ;)

ja jako ja jestem kolarstwem mojego syna przerażona i zupełnie mi sie ten pomysł nie
@zblo: Magene c406 z uchwytem plus do tego czujnik prędkości magene. Potem można dokupić kadencje czy pulsometr który paruje się z tym komputerkiem. Magene ma tez możliwości przysyłania danych do stravy