Wpis z mikrobloga

@Drail: dobra więc z tego co widzę to napęd jest realizowany dość klasycznie:

skrzynia biegów -> skrzynia rozdzielcza -> dyfry

jeśli gdzieś jest dyferencjał lub jakieś sprzęgło wiskotyczne udające dyfer, to w skrzyni rozdzielczej i tam trzeba by było podziałać
żeby wrzucić reduktor trzeba by było właśnie wywalić skrzynię rozdzielczą i znaleźć reduktor, który mniej więcej by pasował no i rzeźbić mocowanie
  • Odpowiedz
@BratProgramisty: oczywiście, że tak :) gość chciał coś udowodnić no i udowodnił, sobie na pewno xD

za 40k to na prawdę wybór jest bardzo duży, jak jeszcze do turystyki a nie ciężkiego terenu to wybór wręcz ogromny,
grand vitara czy xl7, terracan, pajero, galloper i wiele innych
  • Odpowiedz
@BratProgramisty @amath: tez oglądając to i widząc jak ten samochód meczy się w tym terenie, mialem w głowie tylko jedna myśl: „po co?”. Jak padła cena to doszło kolejne pytanie: „dlaczego”.
Serio to już moje sorento za polowe tej ceny (o ile to nawet nie jest większa różnica) robi lepsza robotę i tez jest całkiem komfortowe na codzień, bo ma klime i grzane d--y plus automat. No jest takie
  • Odpowiedz