Wpis z mikrobloga

  • 1
@NuklearnySzpadel najpierw trzeba na lawetę wjechać.

Silnik stanął dęba, hamulce zablokowane, automat na P.

A auto zrobię w Polsce, razem z transportem i naprawą wyjdzie taniej. A i tak miałem rozrząd wymieniać ( ͡° ʖ̯ ͡°)
  • Odpowiedz
najpierw trzeba na lawetę wjechać.

Silnik stanął dęba, hamulce zablokowane, automat na P.


@open_or_die: (chyba) da sie przestawic na neutral manualnie jakims dynksem pod skrzynia. Jak majster przyjedzie to powinien wiedzieć
  • Odpowiedz
  • 5
@reakwon od kupna wymieniłem 6 razy co 10 tys km. Olej był ładny, nie było brokatu.

Dzisiaj na furkapass dałem na sport+ manual i pakowałem ile fabryka dała po zakrętach. Może 20km tak przejechałem i zaczęło telepać silnikiem :D Dobrze że padło dzisiaj bo za tydzień miałem jechać do Chorwacji xd
  • Odpowiedz
@reakwon: dlaczego te marki "wielkiej Trójcy" tak zeszły na psy? Merce gniją, Audi miało ogromne problemy z gama silnikowa BMW problemy jakościowe... Przecież to jeszcze 15 lat temu był wzór dla innych producentów ( ͡° ʖ̯ ͡°)
  • Odpowiedz
@Sebastix: bo to są auta do 1 właściciela, tak naprawdę producent zarabia nie na samochodach tylko na częściach i serwisie. Lepiej kupić Lexusa/Infiniti i mieć spokojną głowę.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@open_or_die: jeśli na zakrętach tak dawałeś to może miałeś niski stan oleju bo czujnik działa dość późno, olej lekko spłynął na bok miski i nie miało smarowania
  • Odpowiedz