Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@SpalaczBenzyny: w f1x można go wyłączyć przyciskiem obok tego od ręcznego ale tylko na zapłonie, z wciśniętym hamulcem, zamkniętymi drzwiami i zapiętymi pasami ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
  • 1
@Sebastix akurat 15 lat temu to Audi i BMW miało największe problemy z silnikami, było to związane z przejściem na wtrysk bezpośredni. Największe problemy z blachą w Mercedesach zaczęły się jakieś 25 lat temu (słynne okulary), więc pisanie, że auta 15 lat temu były lepsze niż teraz nie jest prawda. Silnik który który padł w tym przypadku czyli N47, zaczęto montować w BMW 15 lat temu.
  • Odpowiedz
  • 0
@tomeg2703 dobra, to dam ci numer do szwajcarskiego Allianz i załatwiaj laweciarza który będzie przygotowany na wszystko.

@pluski ten silnik został zajechany na longlife i tak miało się stać. Wszystko ładnie wyliczone, kończy się leasing to nie opłaca się takiego auta trzymać.
Przez 100 tys km panewki były przycierane i w końcu któraś się poddała.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@open_or_die: "stanąć dęba" to nie znaczy po prostu się zatrzymać.
Żeby twój silnik "stanął dęba" musiałby zmienić swoją pozycję z poziomej na pionową.
  • Odpowiedz
@open_or_die: no i spadła z lawety? Internetowy znawca mówi że silniki bwm z N na początku to tragedia - n jak nie kupuj.

Powodzenia w szukaniu nowego dupowozu, który będzie wywoływać banana na twarzy
  • Odpowiedz