Wpis z mikrobloga

Otwarcie linii kolejowej do Sobótki coraz bliżej. Z każdym kolejnym dniem zapowiada się na coraz ciekawszy armagedon w tej części miasta.
Oprócz naszego ukochanego #jagodno bardzo ciekawie będzie na wjeździe na Zwycięską. Jak ktoś ładnie policzył na Korespondentach po Godzinach przed przejazdem mieści się łącznie 12 aut + coś na przejściu.
Na jednych światłach w niedzielę przejeżdża 25 aut. Do tego jest jeszcze prawoskręt od strony Bielan co może oznaczać zablokowanie prawego pasa na wjeździe od autostrady. O tym, że są jeszcze światła na Jeździeckiej nie warto wspominać co nie bo kto by się tam taką małą uliczką przejmował.

Ja jestem ciekawy jak będzie wyglądać przejazd karetki na Borowskiej przy zamkniętym przejeździe w godzinach szczytu.
Na te i kolejne pytania dostaniemy odpowiedź już za tydzień xD
#wroclaw
Darth_Gohan - Otwarcie linii kolejowej do Sobótki coraz bliżej. Z każdym kolejnym dni...

źródło: comment_1654496853JJiEQR9qSZihonI43M0idr.jpg

Pobierz
  • 57
@puexam: Jakby to powiedzieć. Nie wiem czemu aktywiści nie potrafią myśleć.

Przecież nikt na rowerach z Jagodna / Wojszyc / Zwycięskiej nie będzie stał na tych przejazdach. Tak samo komunikacja miejska nie stoi w tych korkach tylko się teleportuje. Ja nie wiem ludzie robią jakieś testy, żeby zostać walniętymi aktywistami czy jak?

@kidzior: Czyli od 12.06 o jakieś 15 minut później?? xD
@anonimowyrozmowca: ... tak samo jak nie przekracza się wyznaczonych limitów prędkości, na zielonej strzałce się staje itd.

Połowa kierowców w normalnym ruchu nie przestrzega całkiem sporej grupy zasad. Tutaj mówimy o sytuacji gdzie na całkiem sporym skrzyżowaniu masz szansę zwyczajnie nie dostrzec, że się zaczął opuszczać szlaban, a nawet jakbyś obserwował to przy;
a) takiej wielkości skrzyżowania
b) dostawczaku obok Ciebie
c) przejeździe na wprost od Jeździeckiej
po prostu możesz nawet
@Darth_Gohan: z jednej strony deklarują że planowo rogatki będą zamknięte na ok 40 sekund. Nie wydaje mi się to w ogóle możliwe biorąc pod uwagę bliskość stacji. No ale jeśli faktycznie to będzie do minuty czasu i będzie to zgrane z sygnalizacją na skrzyżowaniu to powiedzmy że to może zadziałać.

Szczerze mówiąc najbardziej się obawiam sytuacji na Ołtaszyńskiej. Na Karkonoskiej najwyżej wszystko się zakorkuje, a tam... tam wychodzi centralne planowanie inwestycji
@puexam: Trafna analiza, mam takie szybkie pytanie: jak często ten pociąg będzie jeździł? Bo jeżeli tak jak do innych podwrocławskich miejscowości (8 na cały dzień) to luzik :)

Ale jeżeli będą to 3 na godzinę, to Zwycięska przekształci się z najbardziej zakorkowanej ulicy Wrocławia w największy parking we Wrocławiu :D
@Darth_Gohan: powiem tak, też się tego obawiam, ale byłem na weekend w Lubinie gdzie otworzyli KD do Wrocławia. Przede mną zapaliły się światła na przejeździe i się zatrzymałem. Szybki stoper i od zatrzymania do ruszenia autem minęło 55 sekund. Trochę mnie to uspokoiło, o ile będzie tak samo działać we Wrocku.
@Darth_Gohan:

Przecież nikt na rowerach z Jagodna / Wojszyc / Zwycięskiej nie będzie stał na tych przejazdach. Tak samo komunikacja miejska nie stoi w tych korkach tylko się teleportuje. Ja nie wiem ludzie robią jakieś testy, żeby zostać walniętymi aktywistami czy jak?


Aż takiej tragedii raczej nie będzie. Trasą tą ma jechać z tego co widzę 8 par pociągów, czyli liczymy 16 przejazdów. Zapory mają opadać na około minutę, dlatego trzeba
Ja jestem ciekawy jak będzie wyglądać przejazd karetki na Borowskiej przy zamkniętym przejeździe w godzinach szczytu.


@Darth_Gohan: akurat tutaj to wszystko jest jasne - tak samo jak teraz, bo i tak Borowska w godzinach szczytu stoi w korkach xD
No ale jeśli faktycznie to będzie do minuty czasu i będzie to zgrane z sygnalizacją na skrzyżowaniu to powiedzmy że to może zadziałać.


@puexam: Panie, to nie Europa Zachodnia, żeby szlabany integrować z sygnalizacją na skrzyżowaniu - tam nawet ITSa nie ma, żeby to z czymkolwiek mogło być zintegrowane. Co do czasu zamknięcia szlabanów - będą zamykane na 40-60s, do pierwszego dzwona pociąg vs. samochód. Potem przestawią, by zamykały się na