Wpis z mikrobloga

@jckk: to był taki trochę souls dla casuali jeśli w ogóle mozna to tak nazwać, niektore mechaniki mi sie podobały ale rzeczywiście gra mogłaby być trochę bardziej przejrzysta jak gdzieś czasem dotrzeć
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@jckk: właśnie mechanika soulsów była strzałem w dziesiątkę. Chcesz nieśmiertelnego typa, co macha mieczem jak cepem, to se odpal The Force Unleashed. Uniwersum Gwiezdnych Wojen potrzebowało takiego odświeżenia, gdzie musisz chociaż ciut pomyśleć, co robisz.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Qraape: Ta Force Unleashed to była trochę przesada, ale z kolei Fallen Order było zbyt powolne. Idealny system był w Jedi Knight: Jedi Academy i można by było go jeszcze poprawić, ale to niestety nie model walki przeznaczony na konsole, tylko bardziej pod komputery.

Jak grałem w Fallen Order to odnosiłem wrażenie, że główny bohater ma betonowe buty, a miecz waży 30 kilogramów. Po prostu Jedi powinien być szybki i
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Masterpolska94: tak. Brakowało w drzewku skilli szybkości ataku. Bo fabularnie od lat nie walczył, więc jest powolny. Ale w miarę fabuły powinien się wprawiać i na koniec gry siekać jak Sonic.
  • Odpowiedz