Wpis z mikrobloga

  • 3
@Catmmando właśnie rtsy, żeby coś ugrać na wysokim poziomu oprócz myślenia (jak dosłownie każda inna gra), wymagają chorego #!$%@? jak największej ilości akcji na minutę, szczególnie w starcrafcie było to widać.

@Goryptic A w ogóle to gatunek nie do końca zdechł, bo zremasterowane (naprawdę porządnie) Age of Empires 2 czy nowe Age of Empires 4 są całkiem popularne, społeczność jest ciagle żywa, widać to nawet po ilości wyświetleń na YouTube.
  • Odpowiedz
@Goryptic: wydaje mi się, że RTS-y za bardzo poszły w tempo rozgrywki, przez co stały się bardziej grami zręcznościowymi, w których steruje się wieloma jednostkami, niż grami strategicznymi, gdzie kluczowe jest tworzenie jakichś rozbudowanych planów i realizacja ich. Osobiście najlepiej grało mi się w "Bitwę o Śródziemie", gdy miałem jeszcze stosunkowo słaby komputer. W tej grze zastosowano nietypowe rozwiązanie - jeśli gra nie wyrabiała z przetwarzaniem grafiki, zwalniała grę, zamiast obniżać
  • Odpowiedz
@Goryptic: teraz w becie jest Dune: Spice Wars, na steamie poki co dosc tanio, polecam obczaic sobie na yt i ewentualnie zakupic, ja bawie sie dobrze, a na discordzie z rozmow wynika, ze team jest mocno zaangazowany
  • Odpowiedz
StarCraft i Warcraft 3 miały zajebiste kampanie które nawet dziś można ogrywać.


@TotalDisaster: kampania Warcrafta 3 to czyste złoto. A dodatek tylko platyny dołożył.
Kurła, kiedyś to było, serio.

A pamiętam, jak pierwszy raz odpaliłem Warcrafta 3 - rodziców znajomy mi pożyczył. Włączyłem na pałę nową grę, miałem 5 peonów, nie wiedziałem, o co chodzi i poszedłem nimi w las. Spotkałem trolla, położył moich biednych orków i koniec xD
Na drugi
  • Odpowiedz
@Goryptic zrobiono kilka dobrych gier, a każda kolejna część miała być odgrzewanym kotletem i to zrobionym po taniości. Jak się patrzy na serię Stronghold to studio jakby przestało rozumieć o co w ogóle chodzi w ich tytule, seria c&c to samo.

Chodzi o hajs, silono się na robienie sprzedaży i jazdę na samej marce, zmieniło się podejście do produkcji gier rts i prawdopodobnie jak ktoś już pisał okazało się, że bardziej opłacalny
  • Odpowiedz
@Catmmando xD TE MŁODE TO NIE MYŚLO, ABY TYLKO WSAD I SZCZELAJĄ W FORTNAJTA, KIEDYS TO BYLI MYSLENIE, SZACHY INTELEKTUALNE 5D. KWIK

@Evert a no właśnie, niektóre gry nie nadają się do multi bo rozgrywka trwa zbyt długo a to tutaj się szuka dosprzedaży skórek, przedmiotów, skrzynek itd.

@CzarnaSylweta trochę tak jest, starcraft wymaga latania na skrótach i makrach w określonych ułamkach sekund i kolejności inaczej przegrasz xD specyfika takich gierek na
  • Odpowiedz
@bh933901: Trochę w tym prawdy. Np. misje na czas w Starcrafcie 2. Rtsy lubiłem bo dawały czas na przygotowanie się po swojemu do wykonania zadań. A tu ci jakiś głąb wymyślił że masz skończyć zadanie w 5 minut i kij ci w oko.
  • Odpowiedz
wymaga bardziej adhd i robienia 200 akcji na minutę xd


@Logika_wykopu: dokładnie, poza nielicznymi wyjątkami jak Sudden Strike, to są gry zręcznościowe z wykutymi schematami których jednostek używać na które jednostki wroga.
  • Odpowiedz
@RumunElfik2137 plus za twierdzę ( ͡° ͜ʖ ͡°)

@Zorak odgrzewanie kotletów, jakby nie potrafili sami siebie pobić w zrobieniu gry

@TwujKoshmar rts nastawiony na #!$%@? skŕótami klawiszowymi jak w jakimś guitar hero to żadna przyjemność, mnie się odechciewa kiedy trzeba grać w early rush bo inaczej w late game zdychasz

@Rogovic w ra2 to trzeba maniaczyć żeby mieć jakieś szanse na multi, ja to mógłbym się ewentualnie w
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
@Goryptic: inne strategie też zdychają. Są czasochłonne, a na rynku jest dużo ładnych i dynamicznych gier, więc gracze nie chcą cisnąć 500 godzin w jedną
A RTS w odróżnieniu od turowych wymaga ciągle pełnego skupienia, bo jak zamulisz to możesz mieć problem xd
  • Odpowiedz