Wpis z mikrobloga

@Goryptic: Bo młodzież jest teraz głupsza, panie.. kiedyś to było ( ͡° ͜ʖ ͡°).

a tak na poważnie to główną przyczyną jest wysoka bariera wejścia i tryb one on on. To samo stało się z bijatykami, kiedyś sporo było turniei Mortala czy Tekkena. Trzeba było sporo uczyć żeby grać na jakimś poziomie i była szybka weryfikacja. Nikt Cię nie wycarruje jak w mobie czy fpsie. To nie
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@Goryptic: to nie ma żadnych nowych Command and Conquer? Ostatnim w jaki grałem był Red Alert 2 i byłem ciekaw co tam nowego przez te kilka ostatnich lat wymyślili, a tu się okazuje, że... Nic?
@Goryptic bo rts jest strategia i zawiera dynamikę. O ile zagrywalem się i w Starcrafta i Warcrafty, C&C, Red Alerty, itd. Tak poznien wolalem gry bardziej strategiczno-taktyczne turowopodobne jak heroes, eu3 lub ciwilizacja. RTS jednak wymaga zrecznosci i bardzo czesto konczy się na tym kto mniej popelni w pierwszej fazie gry mniej zbędnych ruchów lub błędów. Przez co fani strategii sa odrzuceni, bo musza grac dynamicznie, a nie myśleć i planować strategię,
@Goryptic: Bo mniej-więcej od czasów pierwszego X-Boxa granica między grami na PC i konsole zaczyna się zacierać. Wcześniej miałeś gatunki robione typowo pod obsługę komputera i pod konsole. Wiele gier zręcznościowych szczególnie z Japonii w tamtym czasie na PC nie zawitało, podobnie jak większość gier FPS czy właśnie RTS. Potem zaczęło się to zmieniać i obecnie wydawcy wolą inwestować w tytuły które mogą wypuścić na maksymalnie dużej ilości platform. Więc popularne
wymaga bardziej adhd i robienia 200 akcji na minutę xd


@Logika_wykopu: nie do końca, RTSy nie kończą się na StarCrafcie (który faktycznie wymaga więcej klikania niż to potrzebne).

@Goryptic: ogółem wydaje mi się że główne powody są co najmniej 2:

pierwsze primo: jak ktoś już wyżej napisał, strategie wymagają myślenia, a nie każdy lubi myśleć

drugie primo: w RTSy chyba trzeba się wkręcić, trzeba lubić zarządzać, a nie każdy to
konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 4
@Goryptic: Trudny gatunek. Zawsze bardzo lubiłem RTSy, ale nigdy nie byłem w nie szczególnie dobry i jak w inne gry pvp - od karcianek, fpsów po moby za każdym razem udawało się osiągnąć bardzo wysokie wyniki to w RTS po jakimś czasie napotykałem jakichś terminatorów których nie dało się pokonać i to mnie zniechęcało do multi. ( ͡° ʖ̯ ͡°)

Ale w Forged Alliance to bym pograł,