Aktywne Wpisy
FuckYouTony +165
Tak pewnie też będzie wyglądał kontakt ludzi z inteligentną rasą w kosmosie.
Bonus w komentarzu, co działo się w necie tydzień po premierze "Czarnobyla".
Bonus w komentarzu, co działo się w necie tydzień po premierze "Czarnobyla".
kilo-bravo +659
Od starcrafta 2 jaka była inna gray rts która była nastawiona na rozgrywkę w sieci? I tu na serio pytam bo wypadłem całkiem z obiegu.
Obstawiałbym coś z dynamiką związane.
RTS miały w sobie w zasadzie 2 gry w jednym - ekonomia/budowanie/eksploracja oraz ofensywa/defensywa.
Taki układ nie wybacza błędów gracza już od początku gry a to możliwość nieoczekiwanego odwrócenia dynamiki gry w late-game powoduje przypływy dopaminy tak jak to jest w przypadku gier hazardowych ('a jeszcze mam szansę się odkuć, jeszcze się uda').
@Evert: Dawn of War 3, i to była jej główna wada, bo cymbały, zamiast mieć jakąś wizje, próbowały zadowolić jednocześnie fanów jedynki i dwójki (i tym samym nie zadowalając nikogo), a również wkręcić się w esport wzorując się na grach MOBAch (w sumie MOBY też są
@Catmmando: wymaga bardziej adhd i robienia 200 akcji na minutę xd
Zobaczcie, że nawet start Supreme Commander (FAF) jest popularniejszy od Ashes of Singularity,a przecież oprócz tych gier powstała masa gier które nawet nie miały swoich 5 minut.
Komentarz usunięty przez autora
Z drugiej strony żeby rts był dobry, to trzeba dać dużo contentu a w erze 0-day dlc to raczej ciężko.
O wiele lepiej bawię się teraz w hybrydach strategii - Total Warach, survival/city-builderach, wybranych grach