Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 10
@Gruby24: nie talent, tylko trzeba miec szczescie zeby nie trafic na #!$%@?. W polsce mnie #!$%@? po hamsku 3 razy-dalem sobie spokoj. W UK zdane za pierwszym bez bledu.
A proby z polski wygladaly tak.
1-parkowanie w zatoczce. "O dobrze ale troszke za blisko linii"-nie przejechałem tej #!$%@? linii. " prosze powtorzyc"... "Dobrze ale troche za daleko od linii". Nie przejechalem,nie dojechalem, #!$%@? nie zdalem.
2-ruszaniez z recznego na wzniesieniu. No
@bobikufel wiesz dziś do presji jestem przyzwyczajony. Jestem kierowcą autobusu miejskiego i zmierzam się z presją co dziennie w pracy. Tylko jako chłopak 18 letni na łuku oblałem bo źle lusterka sobie ustawiłem ( ͡ ͜ʖ ͡) za drugim razem zdałem bez problemu. Na autobus też zdałem za pierwszym. Za niedługo będę robił na c i zobaczymy
Polecam pojechać na ten łuk kilka miesięcy, lat po zdaniu prawka. I zdać sobie sprawę jak banalna jest to sprawa. Sam raz na placu oblałem, nie zawsze nauka jazdy idzie wszystkim tak samo szybko. Jednak wyznacza jakiś standard minimalnych umiejętności.
@HANTEK2: Ja jak zdawałem to pierwszym razem zawaliłem na mieście nie pamiętam już co. Drugi raz objechałem całe miasto i przy wjeździe z powrotem na plac, zamiast na plac zjechałem obok na jakiś gównoparking. Gość się wkurzył i mnie oblał. No ale to jeszcze były czasy jak każdy tylko czekał żeby posmarować.
@phervers: Ja tez dawno zdawalem w Polsce. Wtedy jeszzce na tych kanciastych punciochach. Pomijajac to gasnace auto na gorce to nic nie odwalalem, #!$%@? mnie bo mogli. A ja wtedy gowniak bylem chyba 20L i nie mialem za wiele do hgadania z tymi #!$%@?.
@Rustyyyy: no co, mistrzem kierownicy nie jest się po 30h jazdy z instruktorem, tylko po jeździe samemu minimum 2 lata. Prawko mam od 2016, i w sumie dla mnie jazda dzisiaj to dzień powszedni. Nie ma już strachu gdy wsiada się za kółko osobówki czy 18 metrowca.