Aktywne Wpisy
mickpl +537
Temat nieruchomości w Polsce znam od a do z i powiem Wam mirasy, że jeszcze nigdy nie brzydziłem się politykami tak jak teraz, kiedy słucham kolejnych tłumaczeń o potrzebnie pchania 0% XD
Jest zgoda od prawa do lewa, aby koncertowo wydymać całe pokolenie, które stało za nimi wieczorami w Jagodnie. Tylko po to, aby misiaczki sponsorzy kampanii nie byli w plecy, w oparach paraekonomii, że gospodarka się inaczej zawali.
Takiego soczystego plaskacza
Jest zgoda od prawa do lewa, aby koncertowo wydymać całe pokolenie, które stało za nimi wieczorami w Jagodnie. Tylko po to, aby misiaczki sponsorzy kampanii nie byli w plecy, w oparach paraekonomii, że gospodarka się inaczej zawali.
Takiego soczystego plaskacza
PanNieznanypl +134
Uwielbiam debili z kadry zarządzającej w mojej #praca w #korposwiat, podwyżek nie ma w---w ludzi, ale zrób im otwarta imprezę plenerową na 5000 osób za pół miliona XD
#pracbaza #pracait #korpobitch
#pracbaza #pracait #korpobitch
Tu widzimy ile dobra wizualnie daje ray tracing. RT to światło więc mamy poprawę oświetlenia, a skoro mamy poprawie oświetlenia to również cieni. (no ok, to też zależy co dokładnie z RT jest zaimplementowane, w DL2 mamy ray-traced global illumination, ray-traced reflections, and ray-traced shadows, nie tak zaawansowany RT jak w CP2077, ale solidnie)
Skoro mamy lepsze cieniowanie to mamy większą naturalności i głębie sceny. Oświetlenie, cienie to wszystko jest bardziej kontrastowe, dużo mniej płaskie. Dziwie się, jak wiele ludzi nadal nie docenia RT, w ideologiczny sposób próbując umniejszać znaczenie RT dla poprawy wizualnego odbioru sceny.
Ale poza tym to RT jest bardzo fajne ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Jeszcze kosztem 50% wydajności. No DRAMAT!
Oprócz tej trawy wszystkie cienie są w tych samych miejscach i bardzo porównywalne. W ogóle murzynek w półcieniu nawet na stopklatce lepiej się prezentuje niż ten białas ( ͡° ͜ʖ
@Rooofie: Zależy od oświetlenia i co rzuca cień.
@majk3l: To prawda, to jest bez sensu. Grafikę lepiej podziwiać w pewnym ruchu. Szczególnie RT wówczas zyskuje, bo lepiej widać np. jak działają odbicia, względem statycznego screena.
@cin123654 True. Twórcy od Metra też to mówili jak robili wersję RT. I jak mieli wersję gry tylko z RT to i ta wydajność była inna bo nie było syfow w grze z innego oświetlenia. Niestety
To samo dom na końcu.
Tu nie chodzi o to
@hacerking: Chyba w 4K bez DLSS albo na GPU od AMD. Już nie przesadzajmy, skoro mozna sobie bardzo fajnie grać w CP z RT to gdzie tutaj podjazd do DL, gdzie mamy mniej źródeł światła mniej neonów itp.
EDIT. Masz test. Jak chcesz grać w 4K z RT bez DLSS to owszem jest problem ale
Technologia może dobra ale używana w gówniany sposób. Może za 5 lat się nauczą.