Aktywne Wpisy
tomasz-jarmoc +125
#ufo #uap #ufonapowaznie #kosmici #teoriespiskowe
Witam wszystkich tu zgromadzonych.
Wiem, że ten post zapewne przejdzie bez echa, ale do rzeczy.
W Archiwach Narodowych w USA pojawiły się dziś tony notatek/dokumentów i zdjęć przedstawiające te mniej lub bardziej ciekawe przypadki. Zostały ujawnione również kompletnie nowe zdjęcia i przypadki, o których nigdy przedtem nie słyszałem.
Zamieszczam
Witam wszystkich tu zgromadzonych.
Wiem, że ten post zapewne przejdzie bez echa, ale do rzeczy.
W Archiwach Narodowych w USA pojawiły się dziś tony notatek/dokumentów i zdjęć przedstawiające te mniej lub bardziej ciekawe przypadki. Zostały ujawnione również kompletnie nowe zdjęcia i przypadki, o których nigdy przedtem nie słyszałem.
Zamieszczam
FejsFak +19
Tu widzimy ile dobra wizualnie daje ray tracing. RT to światło więc mamy poprawę oświetlenia, a skoro mamy poprawie oświetlenia to również cieni. (no ok, to też zależy co dokładnie z RT jest zaimplementowane, w DL2 mamy ray-traced global illumination, ray-traced reflections, and ray-traced shadows, nie tak zaawansowany RT jak w CP2077, ale solidnie)
Skoro mamy lepsze cieniowanie to mamy większą naturalności i głębie sceny. Oświetlenie, cienie to wszystko jest bardziej kontrastowe, dużo mniej płaskie. Dziwie się, jak wiele ludzi nadal nie docenia RT, w ideologiczny sposób próbując umniejszać znaczenie RT dla poprawy wizualnego odbioru sceny.
@Variv: to nie jest tak, że RT jest ideologicznie zły. Problem jest w tym co otrzymujesz i jakim kosztem. Wiele osób tu narzeka, że cienie są mocno przesadzone i wyglądają aż na nienaturalnie podkręcone, a trawa dająca tak duże i głębokie cienie to już w ogóle xD
Czy to
To że ogarnęli jedną generacją że jedno GPU jest dwa razy lepsze od stacji z 4 GPU to
@HetmanPolnyKoronny: Nie tak sie mierzy średni fps. To, ze masz czasem dropa nie przeszkadza w grze. Tym bardziej, że często dropy mogą być tak krótkie, że nawet ich nie odczujesz (szczególnie z free synciem). A jak już chcesz być takim purystą i nie miec absolutnie dropów poniżej 60 fps, no to sorry to jest wymaganie premium. A za premium się płaci.
Ja przeszedłem CP 2077 w
Stacja DGX 60 tys $ marzec 2018 rok - 24 fps
https://www.youtube.com/watch?v=F1YKZvqpe6s&t=29s
to samo Demo na 1 RTX 2080 TI - blokada na 48 fps
NV w 2018 roku ogłosiła konkurs dla maniaków 3d na stworzenie pokazu z RT, wygrała osoba która stworzyła krótką grę idącego potwora ulicą i niszczącego co popadnie. Co jak Godzilla lat 50 . Cała ta mini gra była zrealizowana za pomocą tylko RT .
Możliwe że do 2030 roku będą już gry bazujące tylko na RT. Chyba że genialnie NV wymyśli coś co kopnie akceleratory RT mega do przodu
@HetmanPolnyKoronny: Raczej nie. Skoro ja w CP na rtx 3070 w nocy w mieście miałem 60 fps, to nie możliwe aby Dl2 był bardziej wymagający. No i rozmawiamy o 1440p. Jak ktoś ma monitor 1080p to ma trochę łatwiej. Ale ok, to inny temat.
Nawet 3070 to fakt nawet mocnawa karta. Zmierzam do tego, że już teraz RT już użyteczny i grywalny
Co innego DLSS
Może dlatego że wszystkie karty obsługujące RT poszły do kopaczy kryptowalut, a z graczy to ma może 15%. XDD
@Gazobeton: Hmm ja uważam po doświadczeniu z graniem z RT, że podczas gry lepiej ten RT widać niż na screenie. - dlatego, że można się bawić i sprawdzać jak się zachowują odbicia np. w kałuży czy gdzieś indziej. A z RT się zachowują super fajnie. Tego na screenie się nie odczuje.
@Gazobeton: DLSS jest rozwijane. Niedawno dodali wyostrzanie do DLSS. Chyba od wersji 2.3. Teraz wygląda jeszcze lepiej niż DLSS 2.0/2.1
Tak tylko gdyby hajs pompowany w RT poszedł na DLSS to by się to mocniej ruszyło
Jest mi wszystko jedno, wolałbym żeby moc obliczeniowa szła na fizykę, albo AI NPC zamiast głupiego oświetlenia. Tylko że to nie jest koncert życzeń. Osobiście w-----a mnie że postacie w grze to j----e przygłupy, albo że nie mam interakcji ze światem bo wszystko jest z zbudowane z "niezniszczalnium". Wolałbym żeby moc która idzie na liczenie promieni przeistoczyła się w IQ moich przeciwników, o istnieniu problemu
- wcale nie wygląda realistyczniej, bo cienie są absurdalnie za mocne, chyba tylko osoba która nie wyszła na dwór od kilkunastu lat mogła to uznać za naturalne.
- wcale nie jest bardziej czytelne i przyjemniejsze do grania.
RT jest OK, ale tutaj ewidentnie się komuś p------o.
Najgorsze, że w większości są to nie potrzebne pierdoły tak własnie jak ten ray tracing, bloom, blur, flara, efekty cząsteczkowe, jakieś