Wpis z mikrobloga

Kurła Mircy, support #logitech to jest moim zdaniem sztos. Otóż posiadam słuchawki tej firmy no i ostatnio przypadkiem rozwaliłem taki plastik co łączy pałąk ze słuchawką, wyrwałem mocowanie śruby co trzyma to w kupie. Z racji tego że uszkodzenie było mechaniczne i z mojej winy, to gwarancja odpadała. Jakoś to pokleiłem, niby się trzyma jak widać na zdjęciu ale wygląda to trochę chu#owo więc postanowiłem napisać do supportu czy może sprzedadzą mi ten kawałek plastiku jako część zamienną bo szkoda wywalać dobre słuchawki za kilka stówek. Poprosili tylko o film z uszkodzeniem i numerem seryjnym oraz poprosili o adres. Za trzy dni przyszła paczka z całkiem nowymi słuchawkami (ʘʘ). Ciekawe kiedy polskie Janusze osiągną taki poziom.

#logitech #komputery #sluchawki
electroN - Kurła Mircy, support #logitech to jest moim zdaniem sztos. Otóż posiadam s...

źródło: comment_1640803668lo35GEJDpnl7wCgYWDAvRN.jpg

Pobierz
  • 20
@beer_man: Raz mi się wydawało że analog dziwnie chodzi w padzie od ps4, amazon przysłał nowego pada za friko
Co sie okazało, wszystkie pady od sony są jakieś #!$%@?(co potwierdza nowa generacja), 250zł profitu, już ten wałek nie przechodzi, trzeba odsyłać cały zestaw XD
Innym razem w laptopie usb losowo mi wywalało, bo w10 to śmietnik, popłakałem na czacie i przyjechał technik della, cała płyta główna wymieniona za friko, jeszcze dorzucił
wydawało że analog dziwnie chodzi w padzie od ps4, amazon przysłał nowego pada za friko

Co sie okazało, wszystkie pady od sony są jakieś


@x6666: kiedyś tak samo było z padem do 360. Pisało się do suportu, że coś nie działa a oni myk leci z niemiec do ciebie nowy padzik :)
@electroN: Ja się kiedyś zapytałem na supporcie Corsaira czy idzie u nich dostać klawisze do jednego modelu ich klawiatury bo mi się rozwaliły, a na ali były ale w jakichś chorych cenach, to też tylko 2 pytania zadali, i przysłali mi komplet 10 bodaj klawiszy, tych których się używa najczęściej, czyli WSAD, shift, ctrl, caps, spację itp. wszystko za free. Może to nie to samo co przysłanie nowego sprzętu, ale też
@electroN: Właśnie zrobiłem to samo z myszką gamingową, zapytali tylko o adres i w przyszłym tygodniu mają wysłać nowa myszke. A ta już była po gwarancji, także nie wiem dlaczego zaakceptowali moje zgłoszenie :D
@Reinmar93: Bo ta firma jak widać myśli przyszłościowo. Logitech wie że jak teraz będziesz zadowolona z serwisu, to następny sprzęt też wybierzesz od nich i jeszcze znajomym powiesz że firma jest git albo na wypoku napiszesz i jest darmowa reklama. Dla nich wysłanie nowej myszki to żaden koszt bo koszt produkcji to ułamek ceny w sklepie. Polski Janusz natomiast by się wypiął i to nawet na gwarancji, jednostkowo może by zyskał
@electroN: @Reinmar93
Please be inform that base on the serial number it is showing that it is still under store warranty, kindly contact your retailer, see below and just in case the retailer asked you can show it to them:

Based on the information you have provided, we have determined that your product is defective and warranty support is needed. In order to obtain warranty support, please return the product to