Aktywne Wpisy

JatuArmy +143

20 sekundowy gniot, Sebol znajduje się wśród chaszczy niczym losowy bezdomny lump, telepie nim na wszystkie strony jak menelem podczas ataku padaczki olkoholowej i macha łapami jak gdyby odganiał nalot much afrykańskich.
Wydaje mi się wizowie, że #bonzo przed śmiercią zaczął pożerać duszę #sebcel i teraz mamy tego efekty.
Wydaje mi się wizowie, że #bonzo przed śmiercią zaczął pożerać duszę #sebcel i teraz mamy tego efekty.






#logitech #komputery #sluchawki
źródło: comment_1640803668lo35GEJDpnl7wCgYWDAvRN.jpg
PobierzKomentarz usunięty przez autora
@electroN: nigdy. Mi tak wymienili już 2 razy myszki. Email, dowód zakupu i już jechała nowa myszka. Nie do pomyślenia w Polsce.
Komentarz usunięty przez autora
Co sie okazało, wszystkie pady od sony są jakieś n---------e(co potwierdza nowa generacja), 250zł profitu, już ten wałek nie przechodzi, trzeba odsyłać cały zestaw XD
Innym razem w laptopie usb losowo mi wywalało, bo w10 to śmietnik, popłakałem na czacie i przyjechał technik della, cała płyta główna wymieniona za friko, jeszcze
@x6666: kiedyś tak samo było z padem do 360. Pisało się do suportu, że coś nie działa a oni myk leci z niemiec do ciebie nowy padzik :)
@electroN: nie wiem, nigdy? Co ty sobie myślisz że firmy stać żeby każdemu chętnemu wysyłać gratis nówkę sztukę?
@MentorPL: Mi samoczynnie nie pękły i to mimo że eksploatowane są bardzo, kilka godzin dziennie, sam je załatwiłem niestety.
@Bartholomew: W pudełku są dwa rodzaje wkładek. Ja wolę te tekstylne.
Komentarz usunięty przez autora
Please be inform that base on the serial number it is showing that it is still under store warranty, kindly contact your retailer, see below and just in case the retailer asked you can show it to them:
Based on the information you have provided, we have determined that your product is defective and warranty support is needed. In order to obtain warranty support, please return the product