Wpis z mikrobloga

O Panie... To nowe demo Unreal Engine miażdży świat cyberpunka. Auta i przechodnie nie pojawiają się w odległości 100 metrów tylko z kilometr dalej, nawet nie widać jak się pojawiają i jest ich tam chyba z 10 razy więcej niż w cyberku. Night city wygląda przy tym jak zrobione na kolanie w 6 miesięcy. ( ͡° ͜ʖ ͡°)

#cyberpunk2077 #unreal #ps5 #xbox #pcmasterrace #amd #nvidia
SmokSmog - O Panie... To nowe demo Unreal Engine miażdży świat cyberpunka. Auta i prz...
  • 58
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@SmokSmog: jakie pcmasterrace? da się na pc? Ogarnąłem na XSeS i niska rozdizałka, szarpanie, ogólna bieda tylko powoduje że się zastanawiam jakby to wyglądało na takim 3090ti w prawdziwym fhd.
  • Odpowiedz
@keton22: Na series x tez masz szarpanie w przerywnikach z ta roznica ze rozdzialka jest wyzsza. szarpania nie zanotowalem u siebie podczas swobodnego biegania po miescia ani na sersies s ani na series x. To jest demo technologiczne i widac jak na dloni ze optymalizacja jest srednia i nie jest to max mozliwosci nowych konsol ¯\_(ツ)_/¯
  • Odpowiedz
Mowimy o prostych grach do ktorych nie potrzeba duzych zasobow. Dzisiaj mozna grac w wymagajace gry z tzw 1 ligi i dziala to swietnie.


@koala667: ?? slyszales w ogole o Onlive? gralem na tym w ktoregos NFSa (the run albo hot pursuit) i Saints Row 3. tam byly normalnie gry AAA. czemu w ogole mialyby byc dostepne tylko proste gry?
  • Odpowiedz
podczas swobodnego biegania po miescia


@koala667: włącz drona i wymaksuj prędkość, potem leć na takie wysokości żeby musieli się renderować piesi i samochody, na S potrafiło być z 10fps.
  • Odpowiedz
@keton22: Testowalem opcje z dronem i nie na obu konsolach trzyma podobny poziom klatek, ponizej 25-30fps to tam nie widzialem. 10fps to jest slideshow wiec napewno bym to wyhaczyl.
  • Odpowiedz
tak, doskonale wiedzieli jak wypuscic xboxa one xD albo windowsa 8, albo windows phone'a, albo power of the cloud, kinecta itd. wielka korporacja nie moze sie mylic, tak samo google ze stadią xd


@SmugglerFan: prawda, ten kinect to była porażka, xbox one jako dekoder to była porażka, ale Phil Spencer to ogarnięty gościu i moim zdaniem uratował xboxa przed całkowitym upadkiem. Dopiero teraz zaczyna procentować jego strategia, ale xbox tej
  • Odpowiedz
przeciez lepsze technologie upscalingu od zalosnego fsr mamy juz od czasow ps4 pro (checkerboardingi, temporal injectiony itp) jak nie wczesniej (np. eksperymenty w quantum breaku). TSR z ue5 wyglada super (ue4 tez zreszta ma dobry temporal upsampling).


@SmugglerFan: widać na gołe oko, że te demo nie jest w 4k więc to TSR wcale nie jest jakieś super, lepsze to niż nic ale dupki nie urywa.
  • Odpowiedz
@SmugglerFan: co do multi halo to tak naprawdę system progresji nie ma znaczenia bo w halo bronie zdobywasz w trakcie gry, nie masz gotowych setów i każdy gracz czy taki który przegrał godzinę czy taki który przegrał 20 godzin ma takie same szanse na start. Nie ukrywam, że ten system jest skopany bo jest, ale na szczęście nie przeszkadza to w grze. Co naprawdę przeszkadza? Mało map i brak możliwości
  • Odpowiedz
@LateNever: moze kiedys zobacze ale nie gram w gry na premiere (oprocz jakichs testow beta) bo nie lubie gorszych, niedorobionych wersji. probowalem multi halo infinite w becie i wylaczylem po 3 minutach bo scinalo. aha, brak mozliwosci wyboru trybu gry jest wlasnie po to bys placil za challenge skipy. :^)

taki obecnie jest stan forzy horizon 5: https://www.reddit.com/r/ForzaHorizon/comments/rev7f2/lol_how_is_this_game_still_not_working_right/ a na metacriticu ocena 92 i od graczy 8.6 lol
  • Odpowiedz
@SmokSmog: @SmokSmog: sie jaracie tym demem gdzie nie ma zadnej wiekszej interakcji, samochody odbijaja sie jak pilki od siebie, nie czuc ciezkosci, movement postaci jest dretwy (postaci gracza). grafika i technikalia robia wrazenie ale to tylko tech wydmuszka, nie ma tam zadnych skryptow, npcow, tysiaca innych rzeczy.

zapomnieliscie demo infiltrator? nawet do dzisiaj wyglada wpyte, a malo ktora gra tak wyglada albo chciaz sie zbliza do tego
  • Odpowiedz
@SmokSmog: Kolejna bolączka jaka powinna być naprawiona, to zmiana obiektów i tekstów z oddali z prostych na bardziej złożone. Na razie jest to po staremu robione skokami, idziesz i nagle widzisz podmieniane tekstury z gorszych na lepsze.
  • Odpowiedz