Aktywne Wpisy

kamil-tumuletz +295
Chciałbym wam wszystkim tylko przypomnieć że od dawna jest szykowana procedura na wasze wścibskie prolskie niewyparzone mordy - internauci największym wrogiem soli ziemii. Tej ziemii.
#antykapitalizm #kpo #propaganda #pracbaza #januszebiznesu
#antykapitalizm #kpo #propaganda #pracbaza #januszebiznesu
źródło: Zdjęcie z biblioteki
Pobierz
MonazoPL +61
źródło: rozdajo monazo
Pobierz




#cyberpunk2077 #unreal #ps5 #xbox #pcmasterrace #amd #nvidia
Silnik EU5 może być ciekawy, ale trzeba pamiętać że UE4 i jego dema też były OK, a potencjały prawie nikt nie wykorzystał
Co do PC masz rację, niestety stara generacja zatrzymuje rozwój PC i nowych konsol i to co się dzieje to jest w sumie porażka z perspektywy graczy z dobrym sprzętem. DLSS 2.0 to genialna
@cin123654: Tak i jak z serią 3000 masz mocarne karty graficzne a nie ma nic co może pokazać moc tych kart. Ale z drugiej strony kupisz taką kartę i myślę, że na 8 lat starczy :)
@cin123654: Spokojnie wyjdą wersje PRO ;) Wtedy będziesz miał 60 fps i 4k i ładną grafikę.
Gry na poprzednią generację stosowały masę sztuczek. Na przykład zachwalany GOW był bardzo tunelowy i miał małą liczbę przeciwników. Doom też raczej małe areny.
Moim zdaniem czasy gdy z konsoli można było wyciągać cuda trochę minęły bo konsole stały się pecetami i to nie jest tak jak za czasów ps3, że producentom konsol chciało
Sony też poszło w tym kierunku i nie chce pozbyć się balastu w postaci ps4 i ps4 pro, za dużo sprzedali sztuk a produkcja gier zrobiła się za droga.
@koala667: przeciez lepsze technologie upscalingu od zalosnego fsr mamy juz od czasow ps4 pro (checkerboardingi, temporal injectiony itp) jak nie wczesniej (np. eksperymenty w quantum breaku). TSR z ue5 wyglada super (ue4 tez zreszta ma dobry temporal upsampling).
@koala667: a co sie takiego wydarzy w ciagu 5 lat