Wpis z mikrobloga

@Wormditt moze i nie ma jeszcze gier na ue5 ale wstepne testy potwierdzaja, ze silnik ten ma duzy problem z optymalizacja. Samo epic potwierdzilo, ze nadal 4.27.1 jest jedyna wersja stabilna i 5 to tylko eksperyment lub podstawa pod programy dla architektow. Zobaczymy co bedzie z tym stalkerem. Pamietaj tez, ze 3 i 4 byly kompatybilne i to, ze gra uzywa nowszej wersji silnika nieboznacza, ze GE tez jest z niego.
  • Odpowiedz
@Wormditt: nie jarałbym się tym Nanitem. Niezoptymalizowane modele zajmują bardzo dużo miejsca, gry już teraz potrafią zajmować 100gb, to aż strach pomyśleć co by było gdyby każdy model był wrzucany w jakości high-poly. Nanite raczej póki co będzie używany w architekturze i filmach, a nie grach.
A nawiazując do tego co pisałeś o detalach z bliska w grach - to nie tu leży dziś problem. Problem jest to jak wyglądają
  • Odpowiedz
@ZmutowanaFrytkownica: exodus na ultra 4k z raytracingiem wygląda na prawdę zajebiście i nie jest to poziom dopracowania jak na screenie, to ilość detali jest na podobnym poziomie(choć nie tak ładna). IMO Exodus pokazał jak wstępnie może wyglądać STALKER 2 i wiem, że produkcja rodem z Zony będzie wygladać zbliżenie(choć na pewno nei tak efektownie).
  • Odpowiedz