Wpis z mikrobloga

Hej,

Jestem właśnie na 2 roku informatyki i mam zadania domowe z c++. Dopiero co zaczynam się uczyć, więc strasznie mizernie mi idą te zadania, a muszę zdążyć przed deadline i zostało mi mega mało czasu. Jeśli ktoś byłby w stanie mi pomóc oraz rozjaśnić czego tu trzeba użyć to byłbym niezmiernie wdzięczny :)

#programowanie #programista #c++ #cpp #informatyka #zadanie #programy #pomoc #szkola #studia
  • 16
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@eeeeeeee: Nie moge wstawić zdjęcia, bo mam świeże konto więc wrzucę polecenia

1. Count: Zliczanie elementów
Napisz funkcje count, która przyjmuje niemodyfikujacy wskaznik poczatkowy i koncowy wycinka tablicy
liczb całkowitych oraz dowolna wartosc całkowita i zwraca liczbe wystapien tej wartosci w zadanym
wycinku. Funkcja powinna byc przystosowana do uzycia w przykładowym programie
  • Odpowiedz
@Grabek95:
2. Letters: Zliczanie liter

Napisz program letters, który czyta ze standardowego wejscia znaki do napotkania konca pliku, a
nastepnie wypisuje na standardowe wyjscie liczby wystapien kolejnych liter posród wpisanych znaków.
Program nie rozróznia wielkich i małych liter oraz pomija wszelkie inne znaki. Program
  • Odpowiedz
Unique: Usuwanie powtórzen - indywidualnie

Napisz funkcje unique, która przyjmuje modyfikujacy wskaznik poczatkowy i koncowy wycinka tablicy
liczb całkowitych i wszystkie elementy rózne od swoich poprzedników przepisuje na kolejne pozycje wycinka
poczynajac od poczatku. Funkcja zwraca modyfikujacy wskaznik koncowy wycinka powstałego
z przepisanych elementów. Funkcja powinna byc przystosowana do uzycia w przykładowym programie
  • Odpowiedz
W 1 używasz pętli (najlepiej for) do sprawdzenia czy dana liczba występuje w tablicy. Przed pętla tworzysz inta równego 0 i w pętli robisz ifa, jeśli dany element jest rowny temu co szukasz to i inkrementujesz zadeklarowanego przed pętla inta. Na sam koniec zwracasz tego inta.

W 2 tworzysz tablice najlepiej chyba podwójną, w pierwszą wartością powinny być dane znaki (jakbyś każdego char'a na int zamieniał), a druga ilość wystąpień danego znaku.
  • Odpowiedz
@Grabek95: Na poważnie jesteś na drugim roku i nie umiesz napisać prostej pętli? Rozumiem, że z tym trzecim zadaniem może być problem bo jest tak napisane, że nie wiadomo za bardzo o co chodzi. Zadanie 1 i 2 to są proste zadania dla licealisty.
Napisz tyle ile umiesz to może, ktoś Ci pomoże.
  • Odpowiedz