Wpis z mikrobloga

Hej, czy znajdzie się jakaś pomocna duszyczka w kwestii animacji w #maya ? Czy można edytować clip animacyjny tzn zmieniać rotację jointów? Tak aby nie wracało do stanu poprzedniego (bug) tylko żeby było poprawione na stałe? Mam kupiony model i do niego animacje i problem polega na tym, że jak odpalam animację, to w jednej klatce są obrócone jointy w dziwnym kierunku i to takie tylko migniecie jest, ale wkurza. (,) Jak poprawiam i odpalam znowu to od nowa jest wykręcony joint (°°
Zazwyczaj nie zajmuję się animacją, tylko postaciami, więc temat dla mnie nowy...
#grafika3d #animacja3d #maya
  • 15
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@yngvildr: Zastanawiam się czy chodzi o local rotation axes jointów (raczej nie), czy po prostu jakiś problem mały wkradł się w graph editorze i wystarczy usunąć daną klatke i wygładzić krzywą animacji?
  • Odpowiedz
@yngvildr: Weź zaznacz te jedną kość co tak skacze w jednej klatce i zobacz czy w graph editorze TranslateXYZ i RotationXYZ są jakieś "anomalie", które odstają od reszty klatek. Jak tak to sie usuwa i wygładza ręcznie i powinno być ok.
  • Odpowiedz
  • 0
@PePeZBA dziękuję :) spróbuję wszystkich rad które od Was tu dostałam i mam nadzieję, że animacja którą kupiłam za 5 dolców będzie śmigać jakby była za 100$ ( ͡º ͜ʖ͡º)
  • Odpowiedz
  • 0
@chmielus_93 niestety poddałam się i strzeliłam tym w cholerę ( ͡º ͜ʖ͡º) wygląda na to, że animatorem nie zostanę, więc zostanę przy swojej działce czyli postacie ¯_(ツ)_/¯
  • Odpowiedz