Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 3
@Bachal: turystyki autostradowe mimo dużej mocy są w większości łagodne. Na dużym zygzaku nie latałem, ale miałem ładnych kilka lat cbr 1100xx, przesiadałem się z 60 konnej ntv 650 i było bez problemów. Akurat xx miał długie biegi i moc dość wysoko, więc strach był tylko pierwszego dnia. Za to do dziś pamiętam pierwszą przejażdżkę moja obecną 100 konną cagivą raptor (silnik ten sam co w suzi sv 1000) -
  • Odpowiedz
@Xargo1: charakterystyka może i jest w pewnym stopniu łagodna, ale jakby nie patrzeć to nadal 200 konny motocykl (a przy wyższych prędkościach 210KM). Bardzo szybko przyspiesza, w zasadzie niezależnie od biegu, a nawet włączona kontrola trakcji nie zabroni mu podnosić przedniego koła - więc to też nie jest tak, że to zupełnie łagodny motocykl ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Xargo1: czaje się właśnie na turystyka autostradowego. Co jest teraz warte polecenia z ABS? Obecnie szukam triumpha sprint 1050 st z ABS
  • Odpowiedz
@bystrygrzes: zależy od dnia, pogody, nastroju, oraz tego z kim jadę. Jeśli sam, i mam ochotę na więcej kilometrów - ekspresówki/autostrady. Jeśli z plecaczkiem lub w grupie - raczej drogi krajowe, wojewódzkie, bardzo rzadko ekspresówki - wtedy bardziej nastawiam się na zwiedzanie, niż konkretny przyrost kilometrów :)
  • Odpowiedz
@cajar: moj troche ponad 1500, ale na GS adv, takim sprzetem bym nie dal rady, ale ja jechalem 16h i tylko pauzy na paliwo, zadnego stania, kawek herbat itp
  • Odpowiedz
@Messix: 1500 od strzała wolałbyś robić sport tourerem niż GS.
Zresztą kiedyś tyle zrobiłem i też kawą tylko starszą. Dużo lepsza ochrona przed wiatrem, ciszej, mniej wibracji i wbrew pozorom ergonomiczna pozycja, szczególnie przy autostradowych złoty pięćdziesiąt.

Gx

.
  • Odpowiedz
@Man_of_Gx: dokładnie, kładziesz się na zbiornik, wbrew pozorom jest wygodnie, i nawet nie wiesz kiedy znikają kolejne dziesiątki kilometrów po autostradzie :)
  • Odpowiedz
@Man_of_Gx: super, wielki GX specjalista, mialem GT i po co sie wpierdzielasz jak wole GSa? Czy gdzies napisalem ze mi sie c-----o jechalo? I nie porownoj pozycji na GS do tej kawy
  • Odpowiedz
@Messix: Wpierdzielam się bo przeloty kkm i więcej robiłem na różnych sprzętach z hadecją i sportem włącznie.
"wolałbyś" nie jest nakazem tylko figurą retoryczną w dyskusji.
Tak, jestem Wielki, jaki w tym problem?
:-)

Gx
  • Odpowiedz
@tonawiarywkilkarzeczy: pali od niecałych 6 do około 12. Jeżdżąc spokojnie do 7 litrów, a żeby wyszło ponad 10 to już trzeba się postarać trochę. Zbiornik ma pojemność 22 litry. Żeby nie tracić czasu na postoje, tankuję zwykle jak zaczyna migać rezerwa, wchodzi wtedy 17-18 litrów. Raz tylko dopuściłem do sytuacji, że przy tankowaniu weszło ponad 21 litrów xD Chyba, że jeździmy w grupie, to wtedy tankuję za każdym razem ze
  • Odpowiedz
@Ranger: na swoim miejscu, bez problemów - bardziej męczy 500 kilometrów po dziurawych drogach, niż 1200 po gładkim i równym asflacie
  • Odpowiedz