brakloginuf
1798
  • Najlepsze
  • Wszystkie komentarze
Heroina340
@lukaschels: Fakt, z roku na rok coraz dziwniej się z nimi rozmawia, jedynie to że znam memy i inne pierdoły ze świata około internetowego powoduję że nawet lubią ze mną gadać, tylko czuję się coraz bardziej jak ten p----------y wujek na imprezach co bawi się z młodzieżą ( ͡° ͜ʖ ͡°)
982
lukaschels
@brakloginuf: w wieku 25 możesz jeszcze udawać 18. Jak masz ponad 30 to zaczyna być dziwne. I wtedy zaczynasz nie lubić nastolatków bo już nigdy nie będziesz do nich należał
323
a.....y
w wieku 25 możesz jeszcze udawać 18. Jak masz ponad 30 to zaczyna być dziwne. I wtedy zaczynasz nie lubić nastolatków bo już nigdy nie będziesz do nich należał

@lukaschels: z własnego doświadczenia się wypowiedzieć nie mogę, bo jestem jeszcze studentem, ale według mnie to jest "dziwne" tylko wtedy kiedy robisz to na siłę. Dużo osób kojarzę po 30-ce, które są fajne i są na bieżąco ze wszystkim bo czuć,
33
Nitro_Express
w wieku 25 możesz jeszcze udawać 18. Jak masz ponad 30 to zaczyna być dziwne. I wtedy zaczynasz nie lubić nastolatków bo już nigdy nie będziesz do nich należał

@lukaschels: Dlatego nie można udawać i nie można zazdrościć komuś nastoletniego wieku.

Należy czuć się gościem po trzydziestce, który zachował młodość ducha. (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■) Być dojrzałym, ale nadal z fantazją w głowie.
20
not_me
not_me
@brakloginuf: W sumie to zależy co robią. Jak wychodzę z psami na dłuższy spacer to czasem przejdę obok "skate parku" (jakieś 2 malutkie rampy, 3 inne rzeczy i wiadomo, skate park naszych możliwości). No i pobyt w skate parku polega na tym, że 3 typów próbuje coś tam robić, obok dużo młodych karyn/juleczek (jak to tam teraz nazywacie) i siedzą i cieszą się z niczego. Potem przyłazi jakiś seba alfa
18
sing
sing
  • adult
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
17
z.....k
z.....k