Aktywne Wpisy
Krolowa_Nauk +313
Masakra, staram się śledzić wszystkie wpisy odnośnie obecnej sytuacji powodziowej, ale przekopywanie się przez te durne heheszki to jakiś koszmar. Co drugi wpis to jakieś szurstwo albo nabijanie się z tragedii "bo mnie to nie dotyczy i nie mój problem". Ludzie potopili swoje i tak już niewielkie zasoby empatii czy o co chodzi? Przykre bardzo...
Wszystkim, których dotknęła ta tragedia bardzo współczuję i mam nadzieję, że jak najszybciej uda się opanować sytuację
Wszystkim, których dotknęła ta tragedia bardzo współczuję i mam nadzieję, że jak najszybciej uda się opanować sytuację
lakukaracza_ +74
#powodz Serce pęka
Czy macie pomysł jak postępować w przypadku reklamacji i ponownej wysyłki reklamowanego towaru z Chin.
Przyzwoite sklepy, w takiej sytuacji wysyłają często ePacket (Chna Post).
Obecnie wszystkie tego typu przesyłki są vatowane. Nie ma nawet poleconego z pytaniem o wartość/ zawartość. Opłaty nakładają wg deklaracji, nie ma miejsca na wyjaśnianie sytuacji.
Teraz mam awizo za złączkę wartą max ok 1,50zł. Na awizo adnotacja 8,50 ale policzą pewnie full service. Nawet nie będę zaglądał na pocztę.
Ale chciałbym wiedzieć na przyszłość, jak należy to prawidłowo przeprowadzić. Chyba że nie znam przepisów i w przypadku reklamacji, VAT płaci się ponownie.
#aliexpress