Wpis z mikrobloga

Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 64
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

zdajesz sobie sprawę, że tego samego argumentu można użyć przeciwko likwidacji gimnazjów? "Ale mnie nikt nie pytał, czy wolę 4-letnie liceum, a może wolałem, żeby było, tak jak było - 6+3+3?" i tak dalej.


@smyl: No i dlatego powinny być do wyboru różne.
  • Odpowiedz
Na tym właśnie polega problem takich jak Ty - biorą pod uwagę własne odczucia, zamiast patrzeć na szerszą grupę, czy zgromadzone dane. A potem taki geniusz dochodzi do wniosku, że np. globalnego ocieplenia nie ma, bo ten go nie widzi. Przecież to rozumienie świata na poziomie ucznia szkoły specjalnej.


@ziumbalapl: W wielu sytuacjach tak robię, np. kiedy inwestuję pieniądze na giełdzie, ale w tym przypadku nie widzę sensu, bo celem
  • Odpowiedz
Człowiek, kierując się w życiu odczuciami, rozwija się zgodnie z własną naturą, staje się spontaniczny i szczęśliwy. Nie polecam żyć wbrew odczuciom. W tym sensie intuicja > rozum.


@rmweb: No wchuj jesteś spontaniczny i szczęśliwy w kwestii gimnazjów, osiągnąłeś wręcz gimnazjową nirwanę, nie że żądasz kształtowania polityki państwa w oparciu o jakieś swoje prywatne traumy xd
  • Odpowiedz
  • 2
@MACINTOSH_PLUS_420 dodać trzeba jeszcze że podczas reformy niesamowicie pocięto materiał kastrując matematykę i praktycznie usuwając chemię i fizykę w klasach 7-8 czyli odpowiednikach 1&2 gimnazjum
  • Odpowiedz
Jako jeden z pierwszych roczników, który brał udział w eksperymencie gimnazjów, stwierdzam kategorycznie, że to był kompletny chaos, bałagan i improwizacja. Podzielono budynek podstawówki na dwie części, w wyniki czego miejsca było mniej niż poprzednio, a ponadto, z racji tego, że trzeba było te gimnazja tworzyć w pośpiechu, to upychano wszystkich ludzi do jednej szkoły, bo innych gimnazjów w okolicy nie było, podczas gdy podstawówki istniały aż trzy.


@rmweb: Z
  • Odpowiedz
Co to znaczy? Nic, dlatego musimy się opierać na bardziej obiektywnych ocenach, niż wspomnienia z dzieciństwa.


@TenTypZez: Ja niczego nie muszę, dla mnie gimnazja były głupie i tyle. Jak ktoś uważa inaczej to jego sprawa. Obiektywna wiedza nie jest w stanie zmienić moich odczuć wobec szkoły.
  • Odpowiedz
No i dlatego powinny być do wyboru różne


@rmweb: No tak stworzmy 100 roznych systemow edukacji, bo ktos nie wierzy w liczby i sie zle bawil w gimazjum
  • Odpowiedz
Ja tylko twierdzę, że dla mnie to nieważne, bo ważniejsze są kwestie jakości doświadczeń.


@rmweb: Ale wiesz, że nie wszyscy mieli takie same doświadczenia, jak ty? Ja na przykład miałem srogą patologię w podstawówce i bardzo się cieszyłem, gdy wyniosłem się do lepszego gimnazjum, gdzie już np. gnębienia biedniejszych uczniów nie było. Skąd w ogóle ten pomysł, że w gimnazjach miałoby być jakoś gorzej, niż jak tych samych ludzi wsadzimy
  • Odpowiedz
@TenTypZez:

Skąd w ogóle ten pomysł, że w gimnazjach miałoby być jakoś gorzej, niż jak tych samych ludzi wsadzimy do budynku z napisem "szkoła podstawowa/liceum"?


Otóż to, w szkole najgorsi są ludzie, powinny być też szkoły bez ludzi. Przykładowo, aktualna nauka zdalna mogłaby już zostać na stałe.
  • Odpowiedz
@rmweb: No sam tłumaczyłeś swoje stanowisko, a jak doszło do ciebie, że nie masz racji, to jednak nie chcesz rozmawiać? No dobra, to już cię dalej nie męczę, dość się nacierpiałeś w gimnazjum ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz