Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
#qa #testowanieoprogramowania #tester #informatyka #studbaza #agh #kiciochpyta
Hej, czy ktoś ukończył studia podyplomowe na AGH z Inżynierii Jakości Oprogramowania i może coś opowiedzieć? Czy warto? Jak z poziomem? Czy trudno później z pracą ( jestem po studiach nie NIEinformatycznych)? :)

P.S. tak, planuje też dodatkowa naukę samej przed kompem + po studiach chcialabym ogarnąć jakiś darmowy projekt w ramach zdobycia doświadczenia :)
  • 17
  • Odpowiedz
@Misyl: Moja żona właśnie kończy i jest zadowolona. Ja przeglądałem program i to, co tam robią (a mam pare lat expa w qa) i uważam, że jest ok. Moim zdaniem to dobra ścieżka na start, bo wielu pracodawców wymaga studiów technicznych, szczególnie u juniorów i taką podyplomówkę można pod to podpiąć.
  • Odpowiedz
@Misyl: Mój dobry kumpel zrobił tę podyplomówkę i żałuje wydanej kasy.
Kurs jest dostosowany do wiedzy osoby z najmniejszą wiedzą. Co za tym idzie, 30% czasu kursu (który kosztuje parę kafli) to podstawy obsługi komputera i internetu.
Generalnie, nie warto.

Za 10% tej ceny, możesz sama nauczyć się kilka razy więcej, w 3 miesiące. Niż w pół roku, na kursie za parę tysięcy.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@courty: dzięki :) chciałabym po tym mieć jakieś podstawy usystematyzowanej wiedzy żeby móc dalej się douczyć plus papier że skończyłam studia, bo z tego co czytałam to od juniora coraz więcej oczekują
  • Odpowiedz
@diarrhoea: I wydaje Ci sie, ze ktoś zatrudni juniora, kto porobił kursy na udemy przez 3 miesiące?

@Misyl jak masz kase, czas i chęci, ja bym w to szedł. Skończysz z certyfikatem istqb, dyplomem jednej z lepszych uczelni w polsce i paroma projektami, które mozesz sobie wklepać w cv. Ale czy znajdziesz robote to nie wiem, ostatnio do nas na 3 miejsca stażowe wpłynęło ponad 100 cv a jeszcze
  • Odpowiedz