Wpis z mikrobloga

@WladcaSlimakow: nie, ktoś tu miał high elo jak w tą grę trzeba było umieć grać, a teraz mu się chce rzygać na myśl o niej bo riot gaming ją #!$%@?ł doszczętnie na polecenie tencentu, zamiast zbalansować gierkę to robią herosy które mają w swoim kicie wszystko, podczas gdy w ich gierce jest udyr który jest takim klocem że ja #!$%@?, a stare herosy które były mocne ale nie broken reworkują w
@long_schlong: może, mało gram w jedno i drugie, ale bardzo nie podoba mi sie gdzie zmierza liga. Ta gra nigdy nie była specjalnie dobra, ale teraz wydawanie skinów co 2 tygodnie zamiast naprawienia 11 letnich bugów przez które twoje skille nie działają, zmiany balansu absolutnie z #!$%@? (z postaci wspierającej zrobili 1 patchem bez wyraźnej przyczyny najlepszego junglera xD)
@RedveKoronny: no tak, bo oni jak coś robią to patrzą tylko na jednej płaszczyźnie, nie widzą że jak zrobią jakąś zmianę która wpłynie pozytywnie na może 3 herosy to 120 na tym ucierpi, jak jakaś postać jest za mocna to ją likwidują na 3 lata z gry (elise w s4 xD) i ogólnie jakby tą grą kierował losowy menel helupiarz z dworca w katowicach to zrobiłby to lepiej, niż którykolwiek z
@long_schlong: czemu ped fazowy i chemtank i masz najbardziej idiotoodporną postać, bo tam nawet skillshota nie zdupisz xD a to, że ludzie grają dla grania i nie zastanawiają się jak grać to już nie mój problem ¯\_(ツ)_/¯
oczywiście masz dużo racji, że dzisiejsze postacie to mają jakieś pokręcone mechaniki - aphelios, czy samira lub nowa gwen. Nie ma już takiego mundo co rzuca toporem, płonie i mocniej bije oraz nie umiera.
@Ulyssos: bo to były złote czasy tej gry, a problem w tym że nie wszystko jest op, tylko posterchildy riotu są op, reszta jest useless i połowy skillsetów się nie da skontrować, co w docie np. jest niedopuszczalne bo tam można skontrować dosłownie wszystko
@long_schlong: tylko że kontrowanie w docie dzieje się w fazie pickowania, w lolu nie ma aż takich hard kontr jak tam.
Imho lol nigdy nie miał złotych czasów. Gram od S3 i jedyne patche kiedy czułem, że gra jest doszczętnie #!$%@? to marksman rework (graves dosłownie 1v9-jący wszystkich) czy juggernaut patch (skarner 70% wr). Gra się zmienia i elektroniczni boomerzy nie chcą się zaadaptować do nowych czasów, więc starają się zrzucić
@RedveKoronny: chodziło mi o te fragmenty twojej wypowiedzi:

wydawanie skinów co 2 tygodnie zamiast naprawienia 11 letnich bugów

Ofc bugi trochę młodsze, ale to był częsty zarzut - nowy kontent zawsze brał górę nad wszystkim innym.

zmiany balansu absolutnie z #!$%@?

Też były, było o tyle ciekawiej że każda postać miała różne skalowania i czasem działy się śmieszne rzeczy jak np. Ezreal ciągle lawirujący między AD a AP, AD Kassadin (W
@ItsFine: byłem, 5 lat temu bo potem ta gra się #!$%@?ła totalnie, #!$%@? mnie co jest op teraz bo nie gram w to, co w tym takiego ciężkiego do zrozumienia

nie da się skontrować chociażby erki zeda grając ad herosem, bo riot stwierdził że qss będzie usuwał tylko cc, a nie przepraszam, da się ją skontrować raz na 5 minut, rzeczywiście counterplay jak #!$%@?
nie rozumiem jak ludzie mogą dalej w to gówno grać, dota to milion razy lepsza alternatywa i zbalansowana o wiele lepiej


@long_schlong: W Docie dalej jest creep denying? Najbardziej #!$%@? mechanika tej gry niestety ¯\_(ツ)_/¯. 2x więcej klikania. To jedyny powód czemu czasami wracam do LoLa, a do Doty nie potrafię się przemóc. Poza tym elementem Dota jest w sumie troszeczkę lepsza, ale nie powiedziałbym że LOL to gówno.
@long_schlong: Nawet nie chodzi o to że ktoś tobie to robi, tylko że bez robienia tego samemu po prostu odstajesz. Gdyby po prostu nieco mniej golda się dostawało za zabicie jednostki, to by się to zbalansowało i byłby git. A tak to mamy po prostu mechanikę która myślę że odrzuca dosyć dużo ludzi, bo po pierwsze musisz mieć większego skilla w laning phase niż w LoLu, a po drugie to jest
@spajdermen: I dodaj jeszcze do tego nieśmiertelnego AP Master Yi robiącego non stop pentakille, bo Q - Alpha Strike i W - medytacja skalowały się też z AP ( ͡° ͜ʖ ͡°).
@long_schlong: No tak dużo nie grałem żeby takich napotkać, może z 50 godzin w sumie ( ͡° ͜ʖ ͡°). Gdyby połączyć najlepsze cechy LoLa i najlepsze cechy Doty, wyszłaby gra idealna. A tak to obie mają minusy. Jedna jest trudna do opanowania, druga ma #!$%@? balans ¯\_(ツ)_/¯
ra się zmienia i elektroniczni boomerzy nie chcą się zaadaptować do nowych czasów, więc starają się zrzucić winę na grę


@Ulyssos: po co mam się adaptować do czegoś skoro to i tak zrujnują może za miesiąc może za rok? Wszystkie moje mainy miały reworka, WW, kassadin akali, co tydzień jakieś aktualizacje zmieniajace polowe rzeczy, nie da się w to grac dla funu bo sie za dużo zmienia i trzeba byc ciągle