Wpis z mikrobloga

francuskie auta są zajebiste, a vaginiarze dupa cicho

odwieczna beka z ludzi wyśmiewających francuskie auta na forach a sami jeżdżą przepierdziałym volkswagenem po helmucie albo audicą po dwóch szkodach całkowitych. kupuje taki jeden z drugim rozbitą A8 i wyśmiewa ludzi w nowym 508 jakby pana boga za nogi złapał xD a potem nic nie je przez miesiąc bo własnie dowiedział się ile kosztuje serwisowanie tego szrota xDD

i w ogóle jak te auta wyglądają? rocznik 2016 wygląda jakby go #!$%@? klepali w 2006. kokpit to w ogóle żenada, wstyd, hańba i frajerstwo. jak można w ogóle coś takiego montować do nowoczesnych aut w tej cenie w dodatku? bo oczywiście vag w normalnej cenie to bieda edition z pakietem ABC, gdzie u francuza masz doposażony egzemplarz.

NO DOBRA STACHU, ALE NIEMIEC TO SIE NIE PSUJE,A FRANCUZ TO WIADOMO HEHE KROLOWA LAWET.


no pozwole sobie to przemilczeć XD znam masę osób jeżdżących vagiem i to wierutna bzdura z tą rzekomą bezawaryjnością. A to że laguna 2 (tylko wersja diesel) się #!$%@?ła to faktycznie imponujący dowód. mit awaryjnych francuzów to prawie jak alfa na lawecie. łechtanie sobie ego ludzi, którzy nigdy w takim aucie nie siedzieli.

z resztą co tu pisac, każdy myslący czlowiek wie o co biega

#bekazvaga #francja #francuskie #motoryzacja #samochody #peugeot #citroen #renault
Pobierz
źródło: comment_1612011940rYEDv3eGBHChToQyJP36yb.jpg
  • 173
Kokpit w pugu fajnie wygląda na fotkach, ale jest skrajnie niewygodny i fatalnej jakości. Tysiąc razy przyjemniej podróżuje się w dowolnym VAGu, nawet w biedzie.


@RoyKeane: wykończony jest szału mocno bez, ale mówić że jest niewygodny a chwalić vaga to jakiś chory fikołek xD wszystkie główne menu otwierane guzikami wciągają nosem vagowe tablety do wszystkiego. I ta mała kierownica jest w pytkę o ile nie trafi się budowa ciała tak, że
@mmenelica: Co ty porównujesz DM z VW do najwyższego wyposażenia Peugota xd. Jakbyś wstawił zdjęcie DM Pro + nowych zegarów z VW, to wygląd byłby porównywalny, a może nawet i lepszy w VW.
nie wiem czemu benzyny maja być nie polecane.


@Prokrastynant: bo teraz w pugach najmocniejsza to 1.6thp, w której od 10 lat nie potrafią naprawić łańcucha rozrządu z plasteliny

@depmod to zdjęcia w poście opa to może być najniższa wersja 508. Najwyższa różni się opcjami które mało zmieniają w wyglądzie
@mmenelica mam kilka aut i citroena c3 pluriel który ma dożywocie bo idealnie sprawdza się jako miejski #!$%@? a bagażnik z klapą jak pickup to genialny pomysł. Służył bezawaryjnie od kilkunastu lat jak go mam. Rok temu wymieniłem amory z tyłu a miesiąc temu pierwsza awaria przy 140kkm rzucił palenie :D ale już naprawione. Za mniej awaryjną markę uważam tylko Chryslera którego można tłuc do pół miliona bez problemów. Niemców nie lubię
Mimo głupiego języka jakim piszesz, muszę się zgodzić z większością. Bo z kwestią kokpitu nie mogę, zwłaszcza patrząc na nowe Volvo które są bardzo podobne w środku do Volkswagenów. Co do awaryjności to święta racja, Niemce co chwila się psują co widzę w ASO Volkswagena gdzie pracuje bliska mi osoba. Za to miałem Renault oraz Alfę i prócz części eksploatacyjnych to te auta nie odwiedzały warsztatu, co także tyczy się moich obecnych
Nie wiem czemu ludzie mają ból dupy o auta xD

Kuźwa, każdy jeździ tym co lubi, albo na co go stać.

Sam mam Puga 207 HB (auto fajne, silnik #!$%@? - wolnossące 1.4 PB) oraz Citroena C5 X7. Cytryna z 2010, posiadam ją od 01.2018, w ciągu 3 lat koszt serwisu wyniósł mnie 9600zł z czego 4000zł zapłaciłem 2 dni temu za wymiane sprzęgła i dwumasy + regulacja zawieszenia. 3000zł bodaj to
Ale wszyscy #!$%@? xD Każdy przez pryzmat wyłącznie własnych doświadczeń i wyobrażeń z dupy, każdy bez cienia refleksji, że drugiemu mogło się trafić coś innego. No i moja racja jest najmojsza. Wszystkie samochody są super, wybierzcie spośród nich to, co Wam pasuje.