Wpis z mikrobloga

Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Goryptic cyberpunk na pc będzie miał opcje dostosowania ilości ludności, czyli tam będzie można mieć tłumy. Na starej generacji konsol pewnie będzie mniej ludzi, bo optymalizacja.

Unity ma tłumy, ale z tego co pamiętam było beznadziejnie zoptymalizowane i w tych tłumach strasznie spadały fpsy.
  • Odpowiedz
@Goryptic: ALe ten tłum nie jest "prawdziwy" - to scenografia, ludzie pojawiają się W POLU WIDZENIA (na początku filmiku to widać).

A duzy tłum to i w starym hitmanie blood money był
tamten był jeszcze sprytniejszy, bo npce mogły się przenikać, tylko z graczem była interakcja.

Tak więc sam tłum nic nie znaczy.
graf_zero - @Goryptic: ALe ten tłum nie jest "prawdziwy" - to scenografia, ludzie poj...
  • Odpowiedz
ALe ten tłum nie jest "prawdziwy" - to scenografia


@graf_zero: no i o to chodzi, czemu w Cyberpunku nie będzie tej scenografii? Takie opustoszałe miasto "przyszłości" wygląda strasznie.
  • Odpowiedz
@Goryptic: Bo npce w takiej grzei jak cyber muszą być dużo bardziej interaktywni. Moim zdaniem powinni mieć wręcz opcje dialogowe.
Dlatego nie może być ich dużo.

I wiesz co - osobiście wcale nie uważam aby tłum pasował do cyberpunka (gatunku, nie 2077).
Ja tam wolę styl deus exowy gdzie tłumu nigdy nie było.
Ale wiem że ma się to nijak do przeludnionego megapolis 2077.
  • Odpowiedz