Aktywne Wpisy
Mireczki,
Nie znam się na motoryzacji więc pytanie. Jeżdze sobie autkiem 140KM i z tego co mi wskaźnik spalania mówi: dość oszczędne spalanie mam w okolicy prędkości 80-120 km/h między 5L i 7L. Jazda 130km/h to już spalanie 8L, a 150 km/h to 12L
Czy samochody z większą mocą np 300 koni spalają mniej przy większych prędkościach np 150km/h i więcej?
Zastanawiam się czy w ogóle są samochody, które są wciąż dość
Nie znam się na motoryzacji więc pytanie. Jeżdze sobie autkiem 140KM i z tego co mi wskaźnik spalania mówi: dość oszczędne spalanie mam w okolicy prędkości 80-120 km/h między 5L i 7L. Jazda 130km/h to już spalanie 8L, a 150 km/h to 12L
Czy samochody z większą mocą np 300 koni spalają mniej przy większych prędkościach np 150km/h i więcej?
Zastanawiam się czy w ogóle są samochody, które są wciąż dość

mickpl +294
Ależ piękna masakra XD
PILNIE POTRZEBNE DOPŁATY DO KREDYTÓW, RODZINY SOM W KROPCE
#nieruchomosci #gielda
PILNIE POTRZEBNE DOPŁATY DO KREDYTÓW, RODZINY SOM W KROPCE
#nieruchomosci #gielda
źródło: atal
Pobierz

O i właśnie z tym do Was przychodzę: chciałbym go zainteresować Pythonem, albo może w stronę #arduino go napchnąć. Potrzebna jest mi do tego jakaś strawna i niezniechęcająca książka z której mógłby się czegoś nauczyć i która nie będzie napisana ani w formie skryptu akademickiego ani w formie książeczki dla siedmiolatka. Czy możecie coś polecić?
Sam znalazłem coś takiego, ale nie ukrywam, że to dość przypadkowy strzał:
https://helion.pl/ksiazki/zacznij-od-pythona-pierwsze-kroki-w-programowaniu-zofia-matusiewicz,zcpyth.htm#format/d
@nyxesis: ok, dzięki za protipa, ale póki co potrzebne jest coś materialnego, co będzie można mu wręczyć w prezencie. I tak, wiem, co się tutaj nasuwa w odpowiedzi, ale prezent ma być oficjalnie "od babci" a ta z góry zastrzegła sobie, że mamy w jej imieniu kupić
Oczywiście mogę się mylić, ale taka jest moja ocena
pdfy podrzuć mu niezależnie. Nie widzę problemu