Wpis z mikrobloga

niestety już anowalowalem, nie miałem czasu na wojne, ale żałuję :/ Najchętniej to bym tam pojechał i żądał pokoju...


@woleratler: jesteś łajzą i dzięki Tobie właśnie januszerka króluje w tym kraju. Nie miałeś czasu na wojny? Za to miałeś czas, żeby wrzucić na mirko. A support bookingu załatwia taką sprawę w 5 minut. Na telefon też czekać nie trzeba wcale. Dałeś właśnie przyzwolenie na takie zachowanie. Ha tfu na ciebie.
  • Odpowiedz
@magnat32: ale co to jest za rozumowanie? Jakbym jechał na urlop i rezerwował sobie nocleg to nie po to, żeby jedną noc spać tu, drugą tam, a trzecią jeszcze gdzie indziej. Jakbym miał ochotę na eurotripa to bym sobie zrobił eurotripa a nie rezerwował np. 5 dniowy nocleg w Karpaczu xD
  • Odpowiedz
@ArekJ dlatego napisalem ze jest to moja subiektywna opinia i jak najbardziej mozesz sie z nia niezgadzac, jezeli robil booking adhoc mozliwe ze gosc nie zdazyl jeszcze napisac do booking ze juz ma zaklepane i dal klientowi rozwiazanie , troche wyrozumialosci a kazdy juz wyzywa goscia od januszy - rozumiem jakby mu zaproponowal gorsze warunki badz napisal "dogadamy sie pod stole " to takie cos tepie, ale tu nie widac zlej woli
  • Odpowiedz
@woleratler: W lutym zgłaszałem oszustwo na booking i mnie po dziś dzień olali. Próba wyłudzenia kasy (odesłanie na zewnętrzne strony, fotki z innego miejsca itp.)... ( ͡° ʖ̯ ͡°)
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 7
@woleratler: jeżeli płaciłeś dla booking.com hotel nie miał Twoich pieniędzy. Hotel może obciążyć kartę w dniu wyjazdu bądź w dniu meldunku, nie wiem od czego to zależy dlatego facet powiedział Ci żebyś anulował. Że strony hotelu nie mogą Ci anulować gdyż nie ma takiej opcji. Może jedynie poprosić o odwołanie( pic attached ) Na moje po prostu się machnął z ilością osób i automatycznie założył że zgodzisz się na zanocowanie "u
khamillez - @woleratler: jeżeli płaciłeś dla booking.com hotel nie miał Twoich pienię...

źródło: comment_1597080061NO3Ud5eB3kmC2aeOdkhlQB.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
@woleratler: Jesteś łeb typie, prosisz o zwrot i zgłaszasz do booking że nieaktualne informacje a nie prawisz typowi polackie kazania. Kiedy wy sie nauczycie że oficjalne sprawy załatwia się oficjalnie a opinią to sobie można dupe podetrzeć.
  • Odpowiedz
@woleratler: to jest właśnie polskie robactwo. Też załatwiałem nocleg nad morzem dla siebie i grupy znajomych, tyle że na airbnb. Oczywiście po chwili dostaje wiadomość od "pana gospodarza" że pobyt w tym i tym terminie minimum 5 dni. Po zwróceniu uwagi, że takie rzeczy powinno się pisać w ogłoszeniu, pan się oburzył żebym nie uczył go prowadzić biznesu xD
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 6
@chodznapole: no z policją to już przesada...
@magnat32: @Cojones: @PaulStanley: zapłaciłem za pokój który widziałem na zdjęciach. Jak mam się zgodzić na nocleg u "sąsiada" w nie wiadomo jakich warunkach? Co jak dom sąsiada remont ostatnio widział 50 lat temu?

@Budo: pierwszy raz w życiu byłem w takiej sytuacji. Komentarz, że nie odzyskam pieniędzy po prostu zadziałał. Czasu nie cofne.
@mitatuyo: w sumie to nie było
  • Odpowiedz
Zwróciłem też uwage, żeby pilnował swojej pracy bo nie mam czasu szukać pokoju kilka razy bo będą mi anulowawywac albo proponować sąsiada


@woleratler: Ale po co? Co myślałeś że ci przyśle przeprosiny czy co? Dostajesz hajs i zgłaszasz janusza do bookingu. Krótka piłka z typem.
  • Odpowiedz