@woleratler: Myślę, że cała rzecz w tym, że właściciel #!$%@? sformułował wiadomość. Gdyby wyjaśnił, przeprosił i zaproponował rozwiązanie, to pewnie nikt nie miałby mu za złe pomyłki.
@woleratler: Ale jak zaklepałeś pokój na booking.com, to pisz na booking a nie do hotelu. Czasem to się tak #!$%@? bookuje, że system tego nie ogarnia.
@woleratler: Booking ma obowiązek relokować Cię do obiektu o podobnym standardzie w bliskiej okolicy. W przypadku gdy nie ma nic dostępnego w tym standardzie, dostajesz bezpłatny upgrade ( kosztami obciażają rzeczonego Janusza)
@khamillez: oczywiście, że hotel może odwołać nocleg. Miałem taką sytuację, że w dniu przyjazdu, około godziny 21 dostałem maila, że hotel odwołał rezerwację. Dostałem 25% więcej do wykorzystania, ale problem polegał na tym, że wszystkie hotele koło lotniska były obłożone i musiałem spać daleko od miejsca docelowego.
właśnie jestem w Chorwacji w lokalu znalezionym przez booking ale finalnie zarezerwowanym bezpośrednio. Cena z 93€ spadła do 65€.
Pierwszy tydzień wakacji spędziłem w apartamencie za 55€. Na booking był wystawiony za ponad 70€.
Ten pierwszy lokal miał poza bookingiem swoją stronę która znalazłem przez Google i tam zarezerwowalem.
Ten drugi.. Będąc już na miejscu po prostu pojechałem i porozmawialem z gospodarzami. Oni wniebo wzieci że mają lokatorów. Powiedzieli że na booking wystawili za 70€ czyli sam booking miał 23€ prowizji.
@woleratler: Typowy wał nie ma miejsc i namawia ludzi do anulowania lub oferuje gówno nocleg na czarno. Zgłaszaj koniecznie do Booking niech go zablokują.
#booking #karpacz #podroze
źródło: comment_1597064385sQLx6n6O04XaIUb7bdOrcC.jpg
PobierzAch te noclegi u górali
źródło: comment_1597095101l4D19QNA7aK2feAwGoy2AM.jpg
Pobierz@khamillez: Klient nie ma wyjścia, musi się zgodzić.
Oczywiście mowa o przypadku, gdy zapewnione zastępstwo jest z porównywalnej klasy.
Komentarz usunięty przez autora
@tsutomuShimomura:
Bardzo kiepsko to sformułował. Akceptowalna wiadomość powinna wyglądać mniej-więcej
O to jest gównoburza "na miarę Willi Karpatki"?
Jebnij się w łeb jeden z drugim.
@inozytol: a gdzie zadośćuczynienie?
@PaulStanley: #!$%@? jak ja tego nienawidzę!
Takie debilne polaczkowe myślenie, a jak by wynajmował za 25 zł to już mogą go nazwać śmieciem????
@
No i anulując samemu faktycznie straciłeś :(
Właśnie na to liczył ten dziad borowy.
Zgłaszaj koniecznie do Booking niech go zablokują.