Wpis z mikrobloga

@mitatuyo: też miałem 50/50 kiedyś. Tak mnie to #!$%@?ło, że skupiłem sie na tym aby dojść do 5% i się udało. Booking zajedzie tą branżę i tyle. Jest monopol w Europie, Expedia się nawet nie stara IMO. Jakbym miał hotel i 30% prowizji to masakra. To jest rozbój.
  • Odpowiedz
@nastynas: wiesz ja mam apartamenty, którymi zarządza dla mnie lokalna firma w górach, więc gunwo mam do gadania. 50% jest z ich strony, 50% z bookingu + jeszcze im muszę odpalić, ale to i tak jest dla mnie dochód pasywny co mi chroni majątek przez złotówką. Gdybym tym biznesem zarządzał w pełni to też bym inwestował jak najbardziej w pozyskiwanie bezpośrednie.
  • Odpowiedz
@woleratler: Jak gość ma overbooking to Booking.com musi znaleźć Ci podobny standard jak rezerwowales na koszt tego co ma overbooking. Jak nic nie ma to szukają standardu wyżej, dalej na jego koszt :)
  • Odpowiedz
@nastynas: 13,5% bierze booking, ale oczywiście ceny na bookingu są proporcjonalnie większe, zeby wyjść mniej więcej tak samo. Operator bierze 23% co jest niezłą ofertą, w tej cenie ma pozyskać mi klienta i go obsłużyć. Uważam, że to dobra umowa. Narazie pracujemy dopiero drugi miesiąc, ale mam wolne jakieś tylko pojedyncze noce, więc jestem zadowolony.
  • Odpowiedz
genius masz na wybrane pokoje, zwykle najgorsze. Kupony ok obniżą, ale jak dam Ci cenę 15-20% drożej to i tak nie masz taniej. Sam po Polsce rezerwuje bezpośrednio, zagranicą niestety booking


@nastynas: Genius jest naprawdę często i bynajmniej nie najgorsze opcje. A to już jest 10 lub 15% taniej. Do tego cashback 4% i ewentualnie kupon. Przeważnie, oczywiście nie zawsze, nie ugram nic taniej bezpośrednio, co najwyżej może w takiej
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@mitatuyo: to masz super ofertę, najniższe co znam 30% biorą, jak im się to opłaca to nie wiem :) Jak nie kupowałeś po 22k/m2 to kiedyś się zwróci. Sezon jest dobry w tym roku, zobaczysz jak się październik zacznie a potem wiosna to będzie test czy się sprzedaje. Konkurencja jest mega i ceny coraz niższe w sumie. Wg mnie tylko półka premium ma sens przyszłościowo. Widać to po inwestycjach w
  • Odpowiedz
A co do cen - już kiedyś próbowałem kontaktować się z hotelem bezpośrednio po odnalezieniu wolnego pokoju na stronie i nigdy nie zdarzyło się, żeby powiedzieli tańszą cenę.

@13579_ właśnie jestem w Chorwacji w lokalu znalezionym przez booking ale finalnie zarezerwowanym bezpośrednio. Cena z 93€ spadła do 65€.
Pierwszy tydzień wakacji spędziłem w apartamencie za 55€. Na booking był wystawiony za ponad 70€.
Ten pierwszy lokal miał poza bookingiem swoją stronę
  • Odpowiedz
Moim zdaniem po prostu uprzejma osoba której wkradł się babol (w końcu jesteśmy ludźmi) bądź miałeś nieszczęście na raz zabookować z kimś innym via inne medium. A wy myślicie ze już na kasę naciągać.


@PaulStanley: No ale tutaj właściciel zamiast wyjaśnić sytuację, to jest po prostu wredny. Zamiast przeprosić za problem (bo to dla klienta problem) to się jeszcze z niego wyśmiewa... Nie rozumiem, dlaczego usprawiedliwiasz Janusza. Samo to, że
  • Odpowiedz
@Pantegram: nie usprawiedliwiam, bo tak jak mowie u nas w kraju słowo przepraszam jest używane sporadycznie. A już na pewno jak niemeldujesz się w hiltonie tylko jakims podwórkowym biznesie.

No i zauważ ze właściciel w pierwszej wiadomości proponuje alternatywę (fakt, nie przeprasza) a OP opryskliwie odpowiedział w drugiej części wiadomości, zakładając ze właściciel #!$%@? i zrobił mu na złość a tak już pisałam wcześniej ludzie rezerwują poprzez różne platformy i
  • Odpowiedz
@PaulStanley: Hmm... przeczytałam 2x i faktycznie - odpowiedź OPa można uznać za opryskliwą... Odpowiedź hotelarza wydaje mi się jednak nadal mocno przesadzona, ponieważ zdenerwowanie OPa jest tutaj w pełni uzasadnione. Mało kto byłby oazą spokoju, jakby nagle został bez noclegu w obcym mieście, więc taka stosunkowo drobna uszczypliwość moim zdaniem jest jeszcze na miejscu, bo właściciel faktycznie #!$%@?ł i wpędził OPa w kłopoty - powinien więc wziąć tą drobną szpilę
  • Odpowiedz
ale ja to wiem. Tylko czego oczekujesz od jakichś pokoi gościnnych u Grażynki? Ze będą wiedzieć co to obsługa klienta? O Villi Karpatii słyszałeś? XD


@PaulStanley: Słyszałam ;) Ale tak - oczekuję, że jak się zabierają za biznes, to będą potrafili obsłużyć klienta. Chociażby dlatego, że ja się tego nauczyłam już po krótkim czasie i to nie jest żadna fizyka kwantowa mówić tak, by zdenerwowanego klienta uspokoić, zamiast dalej rozsierdzać,
  • Odpowiedz