Aktywne Wpisy
woyciech 0
Art. 25. [Skrzyżowanie]
1. Kierujący pojazdem, zbliżając się do skrzyżowania, jest obowiązany zachować szczególną ostrożność i ustąpić pierwszeństwa pojazdowi nadjeżdżającemu z prawej strony, a jeżeli skręca w lewo - także jadącemu z kierunku przeciwnego na wprost lub skręcającemu w prawo.
#pytanie #motoryzacja
1. Kierujący pojazdem, zbliżając się do skrzyżowania, jest obowiązany zachować szczególną ostrożność i ustąpić pierwszeństwa pojazdowi nadjeżdżającemu z prawej strony, a jeżeli skręca w lewo - także jadącemu z kierunku przeciwnego na wprost lub skręcającemu w prawo.
#pytanie #motoryzacja
![woyciech - Art. 25. [Skrzyżowanie]
1. Kierujący pojazdem, zbliżając się do skrzyżo...](https://wykop.pl/cdn/c3201142/8353b9c62713a226237006dd6b09f3078f61d0ab4d4ce1f7752c2c0add68d489,w150.jpg?author=woyciech&auth=23a118e71169094df9b5ea322f64703a)
źródło: kto ma pierwszeństwo
PobierzKto ma pierwszeństwo?
- różowy 86.0% (227)
- zielony 10.6% (28)
- nie wiem 3.4% (9)
![Dzieci_z_Choroszczy](https://wykop.pl/cdn/c3397992/Dzieci_z_Choroszczy_ilYMkMUfDb,q60.jpg)
![DziecizChoroszczy](https://wykop.pl/cdn/c3201142/f36dd9be50550c28f788bb53e0cd904a50180fb38f5d70e08f5979a6c2ce3c54,w150.jpg)
źródło: temp_file3311879953776126596
Pobierz
#booking #karpacz #podroze
źródło: comment_1597064385sQLx6n6O04XaIUb7bdOrcC.jpg
Pobierz@nastynas: Genius jest naprawdę często i bynajmniej nie najgorsze opcje. A to już jest 10 lub 15% taniej. Do tego cashback 4% i ewentualnie kupon. Przeważnie, oczywiście nie zawsze, nie ugram nic taniej bezpośrednio, co najwyżej może w takiej
@13579_ właśnie jestem w Chorwacji w lokalu znalezionym przez booking ale finalnie zarezerwowanym bezpośrednio. Cena z 93€ spadła do 65€.
Pierwszy tydzień wakacji spędziłem w apartamencie za 55€. Na booking był wystawiony za ponad 70€.
Ten pierwszy lokal miał poza bookingiem swoją stronę
źródło: comment_1597087321ve6pIuNMywNHCYGTVwNKet.jpg
PobierzKomentarz usunięty przez moderatora
@PaulStanley: No ale tutaj właściciel zamiast wyjaśnić sytuację, to jest po prostu wredny. Zamiast przeprosić za problem (bo to dla klienta problem) to się jeszcze z niego wyśmiewa... Nie rozumiem, dlaczego usprawiedliwiasz Janusza. Samo to, że
No i zauważ ze właściciel w pierwszej wiadomości proponuje alternatywę (fakt, nie przeprasza) a OP opryskliwie odpowiedział w drugiej części wiadomości, zakładając ze właściciel #!$%@? i zrobił mu na złość a tak już pisałam wcześniej ludzie rezerwują poprzez różne platformy i
@PaulStanley: Słyszałam ;) Ale tak - oczekuję, że jak się zabierają za biznes, to będą potrafili obsłużyć klienta. Chociażby dlatego, że ja się tego nauczyłam już po krótkim czasie i to nie jest żadna fizyka kwantowa mówić tak, by zdenerwowanego klienta uspokoić, zamiast dalej rozsierdzać,