Wpis z mikrobloga

@Lorenzo_von_Matterhorn: Karpacz ale co z tego, to jest zadupie jakby nie było, pensjonat? Nie nazwałabym tak tego, to pokoje gościnne.

Nigdzie nie powiedziałam ze może być, cały czas mowie przecież XD ze powinna była przeprosić, ze u nas nie ma kultu przepraszania jak w UK na przykład. Ale nie można się #!$%@? spodziewać pięknego szablonu Szanowny Panie OP, bo to są pokoje u Grażynki w koziej wolce a nie Mariott w
@Lorenzo_von_Matterhorn: no co iks de

Byłam w lipcu właśnie w takiej koziej wolce na pare dni za podobne pieniądze jak OP. #!$%@? ze można było do wszysykiego, od tego ze na stronie dostępność była inna niż w rzeczywistości do tego ze ogólnie jakość nie byla powalająca. Kurz na naczyniach, zdechły pająk w szklance, w ogóle czajnik itd działał ale żadnej herbaty ani nic nie było zostawione jak to w hotelach jest.
Jeśli nie ma to należy się zadośćuczynienie i kropka


@Bekoski: Twoje zdanie jest kompletnie nieistotne. Nikogo nie obchodzi, co sądzisz na ten temat.

Obiekt podpisuje umowę z portalem i obowiązuje regulamin. W regulaminie jest jasno opisane, że obiekt w takiej sytuacji ma zapewnić zastępstwo w podobnym standardzie i lokalizacji. Tak to wygląda.

Jeżeli gość nie godzi się na zmianę, to portal staje po stronie obiektu. Gość może zrezygnować i nic nie