Wpis z mikrobloga

Taka sytuacja w #pracbaza
Pani złożyła zamówienie w sklepie internetowym, z odbiorem osobistym w siedzibie firmy. Niby nic dziwnego, ale w komentarzu do zamówienia napisała dokładnie w której klatce i na którym piętrze mieszka oraz numer jaki należy wstukać na domofonie.
Trochę to dziwne, ale zadzwoniłem do niej z info, że zamówienie jest już gotowe i może je odebrać.

Pani oburzona, bo ona czeka na towar, który ma trafić do jej domu. Odbierze go osobiście z rąk kierowcy

xDDDDD

#logikarozowychpaskow #truestory #bekazpodludzi #heheszki
deafpool - Taka sytuacja w #pracbaza 
Pani złożyła zamówienie w sklepie internetowym...

źródło: comment_3oiuZkqxfWFeEGWEpefCI9M7GOKO9WtZ.jpg

Pobierz
  • 90
@jaceks653: przyjęliśmy już dawno taktykę "zero tolerancji" dla cebulaków. Często nowi klienci np. wybierają dostawę paczkomatem bo kosztuje 10 zł i zaraz piszą maila, że proszą o wysyłkę wprost do domu , bo on się pomylił (kurierem kosztuje 13 zł), ale o dopłacie już ani słowa nie wspomni ( ͡° ͜ʖ ͡°) Wtedy prosimy o dopłatę.
Co innego jak stały klient się pomyli (dzieje się to sporadycznie)
@deafpool: U nas z rok temu gdy zmienialiśmy ceny na zestawy rusztowań to pracownik pomylił się z ceną. Zamiast 2600 było 2300. Zauważyliśmy to dopiero gdy klient zamówił owy zestaw. Zadzwoniłem do niego tłumacze mu że to pomyłka itd. Ten do mnie z mordą że go to #!$%@? obchodzi, on zamówił po takiej cenie i mamy wysłać. Okej nie jesteśmy jakimś Januszexem więc wzieliśmy to na klatę i wysłaliśmy. Gości po