Wpis z mikrobloga

  • 171
Siemanko tramwajowe świry ( ) (chyba czas wymyślić nowe przywitanie xD)

Dziś dostałem linie 77 :D połączenie najlepszych odcinków tras 11 i 19(nie jeździ przez ul Kalwaryjską tfu! ), czyli praca spokojna ale zarazem nudna ( ͡° ʖ̯ ͡°) Jeździłbym ciągle mimo to, jednak w grafiku nie widzę kolejnego razu :(
Trzeba zrobić wpis, bo linia kursuje tylko przez 3 tygodnie w związku z zamknięciem węzła "Korona" - wymiana rozjazdów i torowiska z drobnymi naprawami.
No nic, byle by do 12:30 ( ͡ ͜ʖ ͡)

obci - Siemanko tramwajowe świry (✌ ゚ ∀ ゚)☞ (chyba czas wymyślić nowe przywitanie xD)...

źródło: comment_XbGjRBu0CJxP4s70O1mEJwgg8HIpswOJ.jpg

Pobierz
  • 81
  • Odpowiedz
@obci: o matko, jak można jeździć na rano :O. A w ogóle, to zasłyszałem, że to bardzo przyjemne w prowadzeniu tramwaje? Proszę to potwierdzić: tu i teraz.
  • Odpowiedz
@Denali: robie na rano i na popo ( ͡° ͜ʖ ͡°) rano jedyny minus to wstawanie o 3 xdd
Chodzi Ci o bombardiera ngt6? najlepszy typ wozu w Krk, szybki, wygodna kabina, mało awaryjny( ͡ ͜ʖ ͡)
@bacilluscereus: zależy czy ładny różowy xD ale częściej kiwam głową z uśmiechem, ale tylko jak widzę determinację tej osoby, że akurat musi ze mną
  • Odpowiedz
@obci:

robie na rano i na popo ( ͡° ͜ʖ ͡°)

coooo. To jeszcze gorzej.

Chodzi Ci o bombardiera ngt6?

U nas kilkanaście lat temu było testowanych kilka tramwajów niskopodłogowych, i osoba, która miała przyjemność nimi jeździć opowiadała, że pod względem właściwości trakcyjnych ten był najlepszy. Ale chyba trochę krótki jest?
  • Odpowiedz
@Denali: "właściwości trakcyjnych" nawet nie wiem co to znaczy :D no krótki jest i przez to nie wszędzie się nadaje, ale pakowność swoją ma :D i to co najważniejsze szybko zbiera sie do 50 xD ludzie latają po wagonie xD mamy jeszcze ngt8 dłuższy o kilka m ale niestety silniki ma dalej te same, a przy wadze większej gorzej się zbiera :/
  • Odpowiedz
@obci: co za poświęcenie... A mogłeś nie sprawdzać dla mnie. Piękny gest, doceniam. No z tymi właściwościami chodziło właśnie o to, że się dobrze zbiera, hamuje, itp. We Wrocławiu dużo osób chwali sobie Skody 19T, pomimo sztywnych wózków. Co do długości, u nas z reguły nie ma wozów przypisanych do konkretnych linii. Jest jeden "przelicznik": wagon jednoprzestrzenny (205WrAs/MF24AC/2010NW) = 2x105Na
  • Odpowiedz
@Denali: szczerze to nawet nie wiem jakie w krk są wózki, a co do przydziału to dziwne :D ale podobno u was nie ma szkoleń na dany typ wagonu, tylko od razu na całość i dopiero na OC ogarniacie co i jak się robi xD no oprócz 105 bo to elka. W krk każda linia ma przypisany dany typ wagonu, z wyróżnieniem na dzień powszedni i weekend. I też inaczej niż
  • Odpowiedz
@obci: szkolenia są, ale dopiero na zajezdni przed przyjęciem do pracy. Jesteś szkolony na każdy typ jeżdżący na danej zajezdni. U nas wozy mają swoich "właścicieli", więc raczej ciężko byłoby ich przypisać do jednej linii, bo nie każdy tak chce :P. A egzamin we Wrocławiu jest na tramwaju, który jest bardzo podobny do stopiątki, ale nią mimo wszystko nie jest:
Denali - @obci: szkolenia są, ale dopiero na zajezdni przed przyjęciem do pracy. Jest...

źródło: comment_XoTkf0YHHQpor8NnpbrxaRzK4cuhrla0.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
@obci: tak, to jest, jak to powiedział jeden z ówczesnych dyrektorów MPK, "tramwaj, które ma wszystkie zalety tramwaju niskopodłogowego, za wyjątkiem niskiej podłogi".

w Krk na start masz dwa wozy zależnie od zajezdni to e1 i ngt6 albo eu8n, a później ze stażem dostaje się uprawnienia na kolejne.

No i dzwoni do ciebie dyspozytor bo ma dziurę, czy nie chcesz wyjść z wolnego, a ty mu mówisz, że nie masz szkolenia
  • Odpowiedz
@obci: no w to nie wątpię. Ale chodzi o praktyczne względy bardziej. U nas też jest taka jedna betonowa zajezdnia, co na dany typ taboru trzeba sobie "zasłużyć" (XD?)
  • Odpowiedz