Aktywne Wpisy

nieocenzurowany88 +320
Wypadek z wczoraj w miejscowości Ługwałd. Dwie osoby z czterech podróżujących nie żyją, reszta w szpitalu. Na uwagę zasługuje fachowość udzielonej pomocy przez nagrywającego
#polskiedrogi #wypadek
#polskiedrogi #wypadek


AlexHunter +227
Mirki, dziś zostałem tatą 🎉 Urodził się zdrowy maluch, 10/10, mama i dziecko czują się dobrze.
Emocje nie do opisania, jeszcze do mnie nie dociera, że to już 😊
Pijcie ze mną kompot! 🍎
#dziecko #rodzina #wykopdzieci
Emocje nie do opisania, jeszcze do mnie nie dociera, że to już 😊
Pijcie ze mną kompot! 🍎
#dziecko #rodzina #wykopdzieci
źródło: IMG_0177
Pobierz




#cpp #programowanie
rozwiązanie 1: trzymaj w klasach referencje do obiektu klasy Engine albo IEngine, a wstrzykuj to za pomocą fabryk lub jakiegoś frameworka od DI
rozwiązanie 2: stwórz system wymiany wiadomości między poszczególnymi komponentami(powiedzmy coś w stylu CANa ( ͡º ͜ʖ͡º)), ale to overkill jeżeli aplikacja jest stosunkowo mała
Samochódi w niej zawrzyj wszystkie komponenty. Następnie wmaintworzysz instancje wszystkiego co trzeba i dopalasz metodęjedźz klasySamochód, która ma już dostęp do wszystkiego bez singletonów.engine = ...car = new Car(....A(engine, ...),....B(C(engine, ...), ...))@mapache: to nie jest problem. Robiąc wszystko singletonami tworzysz chmurę obiektów, który każdy działa z każdym. Przekazując jedną instancję w drugą przy użyciu Dependecy Injection np. w konstuktorze masz kontrolę nad tym co od czego zależy. Dodatkowo takie podejście odrazu pokazuje ci wadę designu: zanim będziesz chciał się odwołać do