Aktywne Wpisy

michal-panicz +59
źródło: temp_file118440627767015163
Pobierz
SzubiDubiDu +515
W robocie siedziałem w pokoju bab, ale to było nieszczęście, codziennie słuchać o ich dzieciakach, przepisach na ciasto i planach na wakacje. Też wypytywanka co u ciebie, a jak tam, a co ty taki nierozmowny? Ciekawe co mam mówić jak dzieci brak, kasy na wakacje brak a blacha na ciasto zerdzewiała 20 lat temu xD
Przesadzili mnie do pokoju gdzie 90% ludzi jest w delegacjach i siedzę z jednym gościem. Nazwijmy go
Przesadzili mnie do pokoju gdzie 90% ludzi jest w delegacjach i siedzę z jednym gościem. Nazwijmy go





https://a.allegroimg.com/original/0c1ca4/2d125eb94e2c98a6ff5310e0f623
To jest zwykła, trójramienna, przedliftowa kierownica, bez multifunkcji. Ma ona 1 nabój. Chcę docelowo zmienić na trójramienną, poliftową z multifunkcją:
https://5.allegroimg.com/s512/030a9b/d1324dce43478a4376f9cddf36f5/BMW-E46-E39-E53-KIEROWNICA-TROJRAMIENNA-AIRBAG
Przewody do multifunkcji kupiłem. Mam pytanie o poduszkę powietrzną (airbag). Czytałem, że może być problem - moja jest 1 nabojowa, a ta nowa tylko 2 nabojowa. Co to oznacza? Czy ncsem będę mógł dokodować nabój i jeździć bezpiecznie? Czy to jakieś januszostwo i nie da się zmienić kierownicy? Jak to wygląda w praktyce? Bezpieczeństwo jest najważniejsze.
@baNicja: Wiem, tylko ta przedlift mi się nie podoba...
@dzimihumunukulapula: A mogę sprawdzić jakoś przed zmianą czy moduł obsługuje?
W sumie się zastanawiam, na necie jest dużo filmów jak ktoś zmienia kierownicę przedlift na polift i nikt nie wspomina o problemach z airbag. Ba, nawet niektórzy twierdzą, że nie świeci się arbag... Tylko pytanie ile w tym prawdy.