Aktywne Wpisy

Grzesiok 0
Poszukiwane: Filmy pod Halloween dla młodszej młodzieży = 12-13 latków.
Co możecie polecić? Nie chodzi mi o takie błahe produkcje jak gęsia skórka, bo "IT" już mają zaliczone ale z drugiej strony nie wyjeżdżajmy z jakimiś Egzorcyzmami lub Obecnościami, bo to może być za mocne.
#film #filmy #horror #filmnawieczor
Co możecie polecić? Nie chodzi mi o takie błahe produkcje jak gęsia skórka, bo "IT" już mają zaliczone ale z drugiej strony nie wyjeżdżajmy z jakimiś Egzorcyzmami lub Obecnościami, bo to może być za mocne.
#film #filmy #horror #filmnawieczor

ZabijamKury +17
Trochę mi się uleje, bo zaczynam się czuć jak Zajechany Zygmunt.
Pracuję jako programista i zarabiam te magiczne 15k netto na fakturze, czyli po podatkach, zusach, księgowym 10400 zł. Ostatnią podwyżkę miałem dokładnie 2 lata temu i było to magiczne 3 zł na godzinę (zayebista kwota nie ?). Miałem obiecane, że na początku tego roku będę miał 15 zł netto więcej i we wrześniu kolejne 10 zł bo firma się zaczęła
Pracuję jako programista i zarabiam te magiczne 15k netto na fakturze, czyli po podatkach, zusach, księgowym 10400 zł. Ostatnią podwyżkę miałem dokładnie 2 lata temu i było to magiczne 3 zł na godzinę (zayebista kwota nie ?). Miałem obiecane, że na początku tego roku będę miał 15 zł netto więcej i we wrześniu kolejne 10 zł bo firma się zaczęła

1. Wbijanie wyższego biegu. Odpuszczam gaz, sprzęgło, wrzucam bieg i puszczam powoli sprzęgło. Kiedy dodawać gazu? Jak napęd jest w pełni załączony czy już w momencie puszczania sprzęgła aby trochę się jeszcze sprzęgło ślizgało?
2. Jak zniwelować efekt szarpania przy dodawania gazu przy niskich obrotach silnika. Powiedzmy wbijam bieg 2, mam niskie obroty, puszczam sprzęgło i chce dodać gazu to szarpie. Powinienem ze sprzęgłem wrzucić 2 bieg jak przy ruszaniu?
#motoryzacja
2. Jak szarpie to znaczy że nieodpowiedni bieg.
Możesz używać sprzęgła chwilowo lub jeździć na wysokich obrotach, nic już na taki shit nie poradzisz