Wpis z mikrobloga

P o t ę ż n y Passat

Ciekawostka 1: kultowy w Polsce Passat B5 po liftingu mógł być wyposażony w widlasty silnik W8: połączone dwa silniki VR4. Dawał 275 koni i 6,5 sekundy do setki. To jedyny tego typu silnik w całej historii motoryzacji.

Ciekawostka 2: ów silnik posłużył do rozwoju W12 z Phaetona i W16 z Veyrona. Także jeśli ktoś chce mieć cząstkę słynnej niemieckiej techniki z niegdyś najszybszego samochodu na świecie, niech kupi tego Passata.

#rzetelnafura ->ciekawe autka
#samochody #motoryzacja #carspotting #carboners #volkswagen
DerMirker - P o t ę ż n y Passat

Ciekawostka 1: kultowy w Polsce Passat B5 po lift...

źródło: comment_tj4mb5xvZFSqAd74z7zsSjmTpa2vRLO7.jpg

Pobierz
  • 87
@DerMirker szkoda że ceny części nie tanieją razem z samochodami, teraz zakup takiego Passata to nie jest zbyt duży wydatek, ale utrzymanie to jest kosmos. Szkoda, bo gdyby części kosztowały maksymalnie jeszcze raz tyle co do cywilnego Passata to skusil bym się na coś takiego, a tak..
@Zjem_Ci_nos: Jest dużo zamienników, @Sm3rf1k: bosch 0986479A30 - 211 zł/szt, IMO spoko.

Z VW jest ten plus, że nawet do trzydziestoletniego auta ciągle masz dostępne części. Są drogie, ale są. Idziesz do aso rano i masz od ręki albo na następny dzień.
Spróbuj za to sobie kupić jakieś części do starego citroena albo peżota. Do zwykłej xsary którą zakończyli w 2006 nie ma już większości mniej typowych części i musisz