Wpis z mikrobloga

Witajcie Ponownie Najmilsi.

Jak obiecałem, tak podaję.
Zajęło sporo czasu ze względu na różnice czasowe między kierowcami na najszybszym okrążeniu.
Im większa różnica na okrążeniu tym trudniej jest dopasowywać czas telemetrie itd.

Wziąłem pod uwagę wasze wcześniejsze konstruktywne uwagi i redditorów w sprawie klarowności w kwestii *ucinania czasu.
Więc w każdej chwili kiedy Kubicy ucinałem czas podaję informację z uwzględnieniem o ile został ucięty czas okrążenia w danej chwili by dopasować Kubicę do tempa Russella. Więc nie będzie skonfudowania w tej materii bo dokładnie będziecie widzieli na których etapach orkążenia ucinałem czas Robertowi.

Okrążenia Russella było naprawde imponujące, do tego stopnia że sam czuł że dobrze pojechał bo podzielił się ekscytacją ze swoim inżynierem który z lekkim szokiem odpowiedział że na tą chwilę mają czas na Q2.
Robert jednakowo jechał całkiem solidnie pierwszy sektor ale końcowka 2 sektora i 3 sektor to elementy w których Kubica traci zdecydowanie najbardziej. Udowadniając że kombinacje szybkich-wolnych-szybkich zakrętów po sobie nie są jego najlepszą stroną w bezpośrednim porównaniu z Brytyjczykiem. Możemy także zobaczyć jak w takich kombinacjach posługują się sekwencjami gaz hamulec.

Telemetria dodana więc możecie zobaczyć jak kierowca operuje biegami, skrzynią, gazem i hamulcami w poszczególnych etapach toru więc będziecie mogli sami także wyrazić woją opinię w tej materii.

Tyle ode mnie, było sporo roboty.
Mam nadzieje że nagrodzicie chociaż plusem :)

Jeżeli macie jakiekolwiek uwagi to piszcie, poprawiam te zestawienia by dopasować je do waszych potrzeb.

Udanego oglądania i analizowania!

Zapraszam do dyskusji !

Jeżeli chcecie zobaczyć poprzednie porównania zapraszam pod tag #f1pro

Wołam zainteresowanych:
@kredzion, @mk27x, @Keto, @fr3ak, @Prychacz, @tunatuna, @Bust4, @PilotViper, @Rusty_11, @szusze, @miotaczsledzi, @selekcjoner541, @Ezev, @TheSzawel, @crespo, @abce, @iamthewalrus, @szymeg, @warrengda, @adam163264, @Oseghe, @Gusmag, @Reepo, @hpiotrekh, @KIruko, @Stevie_G, @Adamek645, @Filolog, @kubakabana, @myzael, @Bloodborn, @Xitus, @dablju_, @midcoastt, @Sagitarii, @TiagoPorco, @cz0rt, @thesc, @dratefka, @nigologin, @robertx, @Tommeister, @hafn, @karolwlodawa, @VirusX, @lyst99, @mmichalus, @qmato, @erixon, @kochaj_albo_rzuc, @Antoni_deMON, @garfyld, @djofullinn, @karamazov, @Bulin, @ppqa, @Cinos, @rz3zni4, @Rafalek-Pedalek, @polwac, @gradlon, @Dalibog, @Kamillos33, @aubry, @Kacpa100, @CariesDentium, @wacetob, @Rain-When-I-Die, @luki839, @mackiy, @Olestzuk, @fvgbjs, @Glikson, @arczer, @puzno, @Emilmenn, @aplered, @WstretnyOwsik, @miszAszim, @konrad0, @madmat, @Parowkowy_Skrytozerca, @dzosuaa, @zsuiram2, @Paterr_S, @trecoool, @Ciasto_hirol, @Spottybubble7, @pawzub, @Kaciaan, @MiHau3, @perkot, @granadiller, @DeusVultV, @captain-damian, @gituwa, @beszcz, @JanushHQ, @Dorken, @czvrny, @zaziq, @goodness702, @eintorwdo, @odimm, @Nassin2508, @sebomur98, @Ian_R, @agramal, @WcaleNieZajetyLogin, @aIpaca, @igorr1, @papi123, @pecet94, @Arek_1996, @lowee, @GigiDagFAN, @LewaRenkaBoga, @kon_rafal, @misiek12394, @Potezny_Baobabun, @grack0, @Psychopathy_Red, @Waleriad, @Qubsonovic, yeroo, @milosz1204, @Kalypsoo, @jackobkoks, @raffef, @sebek1234, @rezox, @pawnow, @mirek_86, @Yachu, @lasic00, @Pablosowsky1, @czlowiek-charakterny, @jeehox25, @bArrek, @ervil, @Znasz_tego_Andrzeja, @white_noiz, @Daniel0814, @ptasigryp, @wyq7q, @Sppiorek, @Alf_Rudy, @mrbarry, @susi33, @patyx, @Eviil, @no_no_name, @om606, @meandyourmom, @cuda, @Owocowy_ogrod, @jedrek018, @towarzysz_rolex, @Cinor, @Nolaan_, @johnlocke-89, @tokarsky, @luciosek, @Ostatni_Sarmata, @Camaroo1,

#f1 #f1pro #kubica
Shewie - Witajcie Ponownie Najmilsi.

Jak obiecałem, tak podaję. 
Zajęło sporo cza...
  • 49
  • Odpowiedz
@Shewie: co sądzisz o tym, żeby następnym razem przedzielić ekran poziomo? U góry dać Russela na dół Kubicę. Tak chyba łatwiej byłoby odczuć różnicę.
  • Odpowiedz
@Shewie: duże różnice w stylu jazdy. Russel później hamuje, Kubica wcześniej dodaje gazu wychodząc z zakrętu. I ciekawostka, Russel ma przy podobnych prędkościach zawsze większe obroty silnika, za wyjątkiem chyba prostej gdzie Kubica osiąga większe prędkości. To mogłoby oznaczać m.in. to, że Russel może mieć lepszą aerodynamikę na bolidzie. Dzięki temu słabiej rozpędza się na prostych, ale lepiej radzi sobie w krętej sekcji, gdzie może agresywniej atakować
  • Odpowiedz
@Shewie: nie wiem czy są takie możliwości, ale czy dałoby rade to na siebie jakoś nałożyć? kiedyś w starych gran toursimo na psxa można było się ścigać z samym sobą, tzw. ghost race. wtedy można puścić w tym samym czasie i byłoby tak jakby się ścigali ze sobą tylko z opcją przenikania.
  • Odpowiedz
@Shewie: Wszystko się dzieje w oka mgnieniu ale można zauważyć że:

RUS: później hamuje i później daje w #!$%@?ę na wyjściu
KUB: wcześniej hamuje i wcześniej daje w #!$%@?ę na wyjściu

Gdzie traci? Nadal nie wiem.
  • Odpowiedz
I ciekawostka, Russel ma przy podobnych prędkościach zawsze większe obroty silnika,


@wolviex: Mogą mieć różne przełożenia skrzyni czy nie?
  • Odpowiedz