Wpis z mikrobloga

Witajcie Ponownie Najmilsi.

Jak obiecałem, tak podaję.
Zajęło sporo czasu ze względu na różnice czasowe między kierowcami na najszybszym okrążeniu.
Im większa różnica na okrążeniu tym trudniej jest dopasowywać czas telemetrie itd.

Wziąłem pod uwagę wasze wcześniejsze konstruktywne uwagi i redditorów w sprawie klarowności w kwestii *ucinania czasu.
Więc w każdej chwili kiedy Kubicy ucinałem czas podaję informację z uwzględnieniem o ile został ucięty czas okrążenia w danej chwili by dopasować Kubicę do tempa Russella. Więc nie będzie skonfudowania w tej materii bo dokładnie będziecie widzieli na których etapach orkążenia ucinałem czas Robertowi.

Okrążenia Russella było naprawde imponujące, do tego stopnia że sam czuł że dobrze pojechał bo podzielił się ekscytacją ze swoim inżynierem który z lekkim szokiem odpowiedział że na tą chwilę mają czas na Q2.
Robert jednakowo jechał całkiem solidnie pierwszy sektor ale końcowka 2 sektora i 3 sektor to elementy w których Kubica traci zdecydowanie najbardziej. Udowadniając że kombinacje szybkich-wolnych-szybkich zakrętów po sobie nie są jego najlepszą stroną w bezpośrednim porównaniu z Brytyjczykiem. Możemy także zobaczyć jak w takich kombinacjach posługują się sekwencjami gaz hamulec.

Telemetria dodana więc możecie zobaczyć jak kierowca operuje biegami, skrzynią, gazem i hamulcami w poszczególnych etapach toru więc będziecie mogli sami także wyrazić woją opinię w tej materii.

Tyle ode mnie, było sporo roboty.
Mam nadzieje że nagrodzicie chociaż plusem :)

Jeżeli macie jakiekolwiek uwagi to piszcie, poprawiam te zestawienia by dopasować je do waszych potrzeb.

Udanego oglądania i analizowania!

Zapraszam do dyskusji !

Jeżeli chcecie zobaczyć poprzednie porównania zapraszam pod tag #f1pro

Wołam zainteresowanych:
@kredzion, @mk27x, @Keto, @fr3ak, @Prychacz, @tunatuna, @Bust4, @PilotViper, @Rusty_11, @szusze, @miotaczsledzi, @selekcjoner541, @Ezev, @TheSzawel, @crespo, @abce, @iamthewalrus, @szymeg, @warrengda, @adam163264, @Oseghe, @Gusmag, @Reepo, @hpiotrekh, @KIruko, @Stevie_G, @Adamek645, @Filolog, @kubakabana, @myzael, @Bloodborn, @Xitus, @dablju_, @midcoastt, @Sagitarii, @TiagoPorco, @cz0rt, @thesc, @dratefka, @nigologin, @robertx, @Tommeister, @hafn, @karolwlodawa, @VirusX, @lyst99, @mmichalus, @qmato, @erixon, @kochaj_albo_rzuc, @Antoni_deMON, @garfyld, @djofullinn, @karamazov, @Bulin, @ppqa, @Cinos, @rz3zni4, @Rafalek-Pedalek, @polwac, @gradlon, @Dalibog, @Kamillos33, @aubry, @Kacpa100, @CariesDentium, @wacetob, @Rain-When-I-Die, @luki839, @mackiy, @Olestzuk, @fvgbjs, @Glikson, @arczer, @puzno, @Emilmenn, @aplered, @WstretnyOwsik, @miszAszim, @konrad0, @madmat, @Parowkowy_Skrytozerca, @dzosuaa, @zsuiram2, @Paterr_S, @trecoool, @Ciasto_hirol, @Spottybubble7, @pawzub, @Kaciaan, @MiHau3, @perkot, @granadiller, @DeusVultV, @captain-damian, @gituwa, @beszcz, @JanushHQ, @Dorken, @czvrny, @zaziq, @goodness702, @eintorwdo, @odimm, @Nassin2508, @sebomur98, @Ian_R, @agramal, @WcaleNieZajetyLogin, @aIpaca, @igorr1, @papi123, @pecet94, @Arek_1996, @lowee, @GigiDagFAN, @LewaRenkaBoga, @kon_rafal, @misiek12394, @Potezny_Baobabun, @grack0, @Psychopathy_Red, @Waleriad, @Qubsonovic, yeroo, @milosz1204, @Kalypsoo, @jackobkoks, @raffef, @sebek1234, @rezox, @pawnow, @mirek_86, @Yachu, @lasic00, @Pablosowsky1, @czlowiek-charakterny, @jeehox25, @bArrek, @ervil, @Znasz_tego_Andrzeja, @white_noiz, @Daniel0814, @ptasigryp, @wyq7q, @Sppiorek, @Alf_Rudy, @mrbarry, @susi33, @patyx, @Eviil, @no_no_name, @om606, @meandyourmom, @cuda, @Owocowy_ogrod, @jedrek018, @towarzysz_rolex, @Cinor, @Nolaan_, @johnlocke-89, @tokarsky, @luciosek, @Ostatni_Sarmata, @Camaroo1,

#f1 #f1pro #kubica
Shewie - Witajcie Ponownie Najmilsi.

Jak obiecałem, tak podaję. 
Zajęło sporo cza...
  • 49
Niespodzianki nie ma.Kubica już do pierwszego zakrętu hamuje wcześniej bo bolid jest niestabilny,a on się chce w zakręcie zmieścić.Pozostałe pokonuje wolniej.Tor to tor,nie długa prosta do wyścigów na 1/4 mili.Niższa prędkość maksymalna na prostych wielkiej różnicy nie robi bo do vmax się zbliża na ułamek czasu okrążenia tak już zakrętów jest cała masa i straty się kumulują i rosną wykładniczo bo niższa prędkość w zakręcie to wolniejsze wyjście na prostą,a to z
Mi to wygląda na mniej docisku i/lub niedogrzane opony u Kubicy. Wcześniej hamuje, ponieważ ma gorszą przyczepność, przez co musi wydłużyć odcinek hamowania oraz wejść w zakręt z mniejszą prędkością, żeby z niego nie wypadł, bo znowu mniejsza przyczepność. Co pozytywnie zaskakuje to odpowiednie wycelowanie w moment przyśpieszenia, dzięki czemu prawie zawsze na wyjściu ma wyższą prędkość od Russell.
Druga opcja jest taka, że styl jazdy Russell lepiej odpowiada tym oponom -
@wolviex: jeśli mają tą samą skrzynie biegów i silnik to z mechanicznego punktu widzenia nie ma możliwosci aby mieli różną prędkość obrotową przy tej samej predkości pojazdu, no chyba że na innym biegu jadą.
@Shewie: talentu brakuje RK, to potrzeba takich zjebów jak Ty, zeby pompowac balonik coraz to nowych, chorych teorii spiskowych.

Wy to macie jednak nasrane we łbie. Mowa o Kubicomaniaczkach