Co trzeba umieć żeby zostać junior unity developerem? Wiem, że to się tak nie da ściśle określić i każda firma może mieć inne wymagania, ale może chociaż wiecie jakie są ramy? Bez czego nawet nie warto startować?
@edcba: Na pewno trzeba mieć jakieś doświadczenie, portfolio, wydane gry albo chociaż zaawansowane projekty. Nie ma co startować, jeśli stawiasz w Unity pierwsze kroki.
@CKNorek na razie nie zamierzam startować ale zastanawiam się gdzie jest ta granica od której ma się już jakieś szanse? Bo to że będę miała jakieś gry zrobione to w sumie żadne konkrety bo gry mogą mieć przecież różny poziom zaawansowania
@edcba: Oczywiście, tylko że u mnie w firmie były osoby jeszcze na jakichś studiach, które dłubały w Unity oraz takie, które n--------y już od lat. To oczywiste, że gry będą mieć różny poziom zaawansowania, ale z każdą z nich twoje umiejętności skoczą. Myślę, że w normalnej robocie po roku czy dwóch już byś awansowała na juniora.
@edcba: Zawsze myślałem, że najpierw jest po prostu programista : D Chyba że moja była już firma tak robiła, ale nie wydaje mi się. Znajoma z jakimś ekspem wskoczyła na junior producenta, no ale może ja coś p-----------m.
@edcba: Staż, na początku jest staż :P Sam tak zaczynałem i skoczyłem na Juniora i moim zdaniem masz większe szanse po stażu. Nie słuchaj że musisz umieć tyle co Senior. :P Musisz chcieć się uczyć i się przykładać, a resztę zweryfikuje rynek i team lider widząc efekty Twojej pracy. :)
@edcba: Żeby dostać pierwszą robotę, to trzeba po prostu coś umieć - dostajesz do ogarnięcia jakiś temat (narzędzie dla designera, funkcjonalność gameplayowa, integracja dźwięków/grafiki itd) to musisz to umieć zrobić na istniejącym projekcie. Tylko tyle albo aż tyle.
To w jaki sposób przekonasz pracodawcę to już zupełnie inna para kaloszy. Hobbistyczne projekty pomagają, zwłaszcza jak nie są kopią tutoriali z neta (arkanoid). Udział w jamach też może pomóc, zwłaszcza że
@edcba: Przejrzyj oferty pracy na skillshocie czy na fejsie na grupach GameDev Polska: Praca itp, zobacz czego wymagają. Polecam też kupić na miesiąc sub'a na stronie https://gamedevhq.com/membership-options, żeby dostać taniej "THE UNITY C# SURVIVAL GUIDE". Bardzo fajny poradnik odnośnie bardziej programowania, a mniej Unity ale to w sumie ważniejsze :)
@edcba: jak jesteś ogarnięty i umiesz dobrze csharpa to żeby dostać pracę potrzebujesz 200 godzin intensywnej pracy w Unity. Tylko trzeba mieć na uwadze że temat jest rozległy więc jak skupisz się np na Animacjach a przyszły pracodawca będzie potrzebował kogoś do UI albo do fizyki to może nie pyknac
@Dev3City oferty pracy przeglądam już od jakiegoś czasu ale tam są same ogólniki
@zibizz1 nie no, to wiem że trzeba różne aspekty ogarniać tylko właśnie się zastanawiam gdzie jest ta granica, np podstawy fizyki znam ale może to za mało i trzeba potrafić jakieś bardziej zaawansowane rzeczy dotyczące właśnie fizyki
@edcba: dla pracodawcy lepiej jesli czegoś nie umiesz i jesteś w stanie nauczyć się w tydzień niż że robisz w czymś od 3 lat ale jak wyjdzie nowa rzecz którą trzeba opanować to zejdzie Ci miesiąc. Dlatego ja bym zrobił wywiad w nastepujący sposób: 1. znajomość Edytora (coś o corutynach, Time, znajomość popularnych narzędzi, np sprawdzenie czy rozumie do czego słuzy kłódka ) (5pkt) 3. optymalizacja, czyli jakiś problem wydajnościowy.
Co trzeba umieć żeby zostać junior unity developerem? Wiem, że to się tak nie da ściśle określić i każda firma może mieć inne wymagania, ale może chociaż wiecie jakie są ramy? Bez czego nawet nie warto startować?
@edcba: Pytanie z rodzaju, co trzeba umieć, aby naprawiać samochody.
Co trzeba umieć żeby zostać junior unity developerem? Wiem, że to się tak nie da ściśle określić i każda firma może mieć inne wymagania, ale może chociaż wiecie jakie są ramy? Bez czego nawet nie warto startować?
Komentarz usunięty przez autora
Komentarz usunięty przez autora
@CKNorek na razie nie zamierzam startować ale zastanawiam się gdzie jest ta granica od której ma się już jakieś szanse? Bo to że będę miała jakieś gry zrobione to w sumie żadne konkrety bo gry mogą mieć przecież różny poziom zaawansowania
Komentarz usunięty przez autora
To w jaki sposób przekonasz pracodawcę to już zupełnie inna para kaloszy. Hobbistyczne projekty pomagają, zwłaszcza jak nie są kopią tutoriali z neta (arkanoid). Udział w jamach też może pomóc, zwłaszcza że
@dejvunio ile trwał Twój staż? I co mniej więcej potrafiłeś przed pójściem na staż?
@ladykagami a jesteś w stanie określić co co mniej więcej umiałaś?
@zibizz1 nie no, to wiem że trzeba różne aspekty ogarniać tylko właśnie się zastanawiam gdzie jest ta granica, np podstawy fizyki znam ale może to za mało i trzeba potrafić jakieś bardziej zaawansowane rzeczy dotyczące właśnie fizyki
1. znajomość Edytora (coś o corutynach, Time, znajomość popularnych narzędzi, np sprawdzenie czy rozumie do czego słuzy kłódka ) (5pkt)
3. optymalizacja, czyli jakiś problem wydajnościowy.
@edcba: Pytanie z rodzaju, co trzeba umieć, aby naprawiać samochody.
Są specjalizacje, mechanik, elektryk, blacharz,