Wpis z mikrobloga

@sesall: człowieku tak pisał Pan Marek, nie prześwietlam co on robi bo to jego biznes. Ja zamawiam i mam dostać towar a skąd on go bierze to mnie nie interesuje. Chcesz mu podebrać interes dlatego o wszystko wypytujesz czy co? Jak nie masz żadnych dowodów to przestań mącić bo ludzie czytają i zaczynaja się denerwować a nie maja czym bo nie było ŻADNEGO przypadku, ze ktoś nie dostał komputera a śledzę
Jezu pół roku spokoju znów to samo XD .

Ostatnie odpowiedzi i więcej się nie wypowiadam .

"Jeżeli przy obecnej cenie komputery byłby dostępne od zaraz to nawet dziś jestem gotowy wsiąść do samochodu i kupić 15 sztuk za gotówkę MBP 16" raczej nie dla siebie więc handelek handelek ale w sumie nic nowego było wiadomo kto pisze .

Jakbym mógł zakupić to poszedł bym i zakupił ale układ jest prosty dostaje
@Deja_VU_000: Pozdrawiam Pana Marka, który wykazuje tu anielską cierpliwość wszystko tłumacząc. Ponieważ mogę powiedzieć, że kupuję u Pana Marka regularnie postanowiłem wreszcie podzielić się moją opinią. Pierwszego zakupu dokonałem w marcu 2019 r z dostawą na koniec lipca. Był to wówczas Macbook Pro 15 model podstawowy z 2018 r bo jego dotyczyła aukcja. Dokładnie 8 sierpnia 2019 r otrzymałem przesyłkę. Na dowód przesyłam screen z korespondencją, że przesyłka już w domu
Mario1000 - @DejaVU000: Pozdrawiam Pana Marka, który wykazuje tu anielską cierpliwość...

źródło: comment_1590176808VKD0vmVpInh4OfpGpuu2rh.jpg

Pobierz
Cześć, przeczytałem wszystko od początku. Na podziękowania, z mojej strony, osobom biorącym udział w tej dyskusji mam nadzieję przyjdzie jeszcze czas. Zdecydowałem się na zakup MBP 13" 10th gen base. Czekam na odpowiedź Pana Marka w sprawie możliwości wyboru klawiatury US.
@Deja_VU_000 Spieszę poinformować, że mój egzemplarz i7/32 w końcu i do mnie dotarł. Konfiguracja dokładnie taka jaką zamawiałem, żadnych zastrzeżeń - tak jak to już dziesiątki razy w tym temacie było opisane. Jeśli chodzi o kontakt z Panem Markiem to również potwierdzam, że czas odpowiedzi na niespotykanym poziomie i jedyne co mi, jako klientowi się nie podobało, to te niespełnione zapewnienia, że na pewno do końca tygodnia będzie wysłany (przez kilka ostatnich
@spike3008: trzeba tez wziąć poprawkę patrząc na to jaki to był okres dla praktycznie całego świata w związku z koronawirusem. Nie każda część łańcucha dostaw działała na 100%... A jeśli na każdym etapie trafia się opóźnienia to pozniej jest jak jest. Aleeee ważne, ze dotarło, mnie się udało wcześniej dostać ale brałem bazowy model :)