jak skończą to będzie całkiem spoko, pytanie tylko kiedy skończą?
@TheSjz3: Idąc tym tempem co przez ostatnie 10 lat to w roku 2030 powinniśmy mieć min 90 % dróg, a i w międzyczasie część z już istniejących poszerzymy i przebudujemy. Jest dobrze, nawet za dobrze. Za dużo kasy idzie na drogi, a za mało na kolej.
@randomlog: Lata 90 i "przez 7 lat zbudowano w Polsce 19 kilometrów autostrady" jak Kazik śpiewał.
W tym roku przekroczymy 4 tys. km sieci dróg A/S. Coś tam pewnie podpiszą też umów, bo wybory są - ale najlepszy rząd świata (TM) niestety nie bardzo się spieszy z przygotowaniem inwestycji.
@marian1881: Dokładnie - brakowało zrównoważonego rozwoju, drogi kolejowe i wodne (patrz Niemcy) mogły być kluczową częścią przeładowanego krwiobiegu krajowej gospodarki. Dopiero teraz się budzą.
Najśmieszniejsze, że działo i dzieje się to z żenująco banalnego powodu: każdy dotychczasowy rząd miał drogi za kiełbasę wyborczą, gdyż koleje nie były tak chwytliwe dla plebsu ¯\_(ツ)_/¯
@randomlog: bez znajomości historii widać, w którym roku dołączyliśmy do UE ( ͡°͜ʖ͡°)
@robaczek147: dzbany dzbanami, bo o ile A/S mamy naprawdę świetne tak często drogi lokalne, powiatowe, sporo ulic w miastach jest w tragicznym stanie. stąd pewnie taki dysonans
@seeksoul: no nie wiem, 10-15 lat temu lokalne drogi to była jedna wielka dziura. Teraz zdarzają się słabo utrzymane, ale większość jest naprawdę ok. W tym momencie jakoś asfaltu to najmniejszy problem jak dla mnie, a najbardziej wkurza brak chodników i dróg rowerowych.
#p0lka Mulat, student, pracujący, aktywny, i nie karzeł 180 tylko minimum 183 to ma z czym startować do pięknej, niewysokiej acz stawiającej warunki p0lki.
(w komentarzu - wersja 2000 - 2018, dla wnikliwych)
#polskiedrogi #mapy #mapporn #ciekawostki #drogi #infrastrukturanadzis
@TheSjz3: Idąc tym tempem co przez ostatnie 10 lat to w roku 2030 powinniśmy mieć min 90 % dróg, a i w międzyczasie część z już istniejących poszerzymy i przebudujemy. Jest dobrze, nawet za dobrze. Za dużo kasy idzie na drogi, a za mało na kolej.
Komentarz usunięty przez autora Wpisu
W tym roku przekroczymy 4 tys. km sieci dróg A/S. Coś tam pewnie podpiszą też umów, bo wybory są - ale najlepszy rząd świata (TM) niestety nie bardzo się spieszy z przygotowaniem inwestycji.
@marian1881: Dokładnie - brakowało zrównoważonego rozwoju, drogi kolejowe i wodne (patrz Niemcy) mogły być kluczową częścią przeładowanego krwiobiegu krajowej gospodarki. Dopiero teraz się budzą.
Najśmieszniejsze, że działo i dzieje się to z żenująco banalnego powodu: każdy dotychczasowy rząd miał drogi za kiełbasę wyborczą, gdyż koleje nie były tak chwytliwe dla plebsu ¯\_(ツ)_/¯
@robaczek147: dzbany dzbanami, bo o ile A/S mamy naprawdę świetne tak często drogi lokalne, powiatowe, sporo ulic w miastach jest w tragicznym stanie. stąd pewnie taki dysonans
Kraków - Rzeszów 4-5h, Gdańsk - Kraków 13h.
wkurza brak chodników i dróg rowerowych.