Wpis z mikrobloga

@dzana: E nie było tak źle. W 2009 obróciłem w jakieś 6.5h do Gdyni (ale fakt, w święto). Inna rzecz, że wtedy A1 zaczynała się w Świeciu bodaj no i bezpieczeństwo/komfort jazdy był diametralnie inny. Teraz do Gdyni jest pewnie z 5h jadąc przepisowo.

@seeksoul No właśnie teraz buduje się też mnóstwo obwodnic. W okolicy Krakowa 2018 rok to jak kojarzę obwodnice Skały, Gdowa, Miechowa, Babic i pewnie coś jeszcze. Z
często drogi lokalne, powiatowe


@seeksoul: Na wsiach to są lepsze drogi teraz niż w mieście. Moja rodzinna wieś gminna ma jakieś 500 mieszkańców, cała gmina może 4,5 tysiąca. Drogi są o niebo lepsze niż np. we Wrocławiu. #!$%@?, 3 lata jazdy po niemieckiej kostce #!$%@? przez Polaków sprawiło, że większość układu zawieszenia mam do roboty. Stwierdziłem że #!$%@?ę i nie wymieniam amortyzatorów, gum i innych takich bo to nie ma sensu.
za mało na kolej


@marian1881: Dla mnie z perspektywy i kierowcy i czasem pasażera, gdy mamy we 2 jechać i tak taniej wyjdzie paliwo do auta niż dwa bilety PKP.
Przykład Bydgoszcz - Poznań, bilet PKP 39 zł, *4 (w dwie strony) + miejskie ~ 170 zł, samochodem 300km zrobię za jakieś 100 zł.
Ale jeśli chodzi o transport towarowy, kolej jak najbardziej na +
@oskar-wojciech: Otóż to,latem cała Wielkopolska i Dolny Śląsk wali nad morze do Kołobrzegu,Mielna,Darłowa. S6 Szczecin-Gdańsk odbija w stronę Kołobrzegu (względem istniejącej DK6) aby przy okazji zastąpić DK11 Kołobrzeg-Koszalin (latem mocno obciążona przez turystów) a także umożliwić szybki dojazd do portu w Kołobrzegu. Także parę km więcej a ile korzyści