Wpis z mikrobloga

ja argumenty


@RubinWwa: Tak z ciekawości, jakie argumenty?

po to są te trzy pasy, żeby każdy siedział w swoim przedziale - prawy 50-100, centralny 100-150, i lewy 150-200+


To są te twoje argumenty? Nie, to są wysrywy nie poparte dosłownie nie czym. Argument to jest fakt przytaczany w celu potwierdzenia tezy, a wysryw to wysryw.

No i kolejny raz napisales o samochodziku mamusi, serio masz, aż takie kompleksy? XD
A jesteś w stanie to jakoś uzasadnić? Bo jak narazie to obrzucasz gównem, nie zacytowałeś ani jednego mojego komentarza w którym robię #!$%@? z logiki i śmiesz jeszcze coś pisać.


@audiokoks: Ano jestem w stanie to uzasadnić

1. Powołujesz się na argument, że 60% niemców chce ograniczeń na autostradach - i ma to niby sugerować, że brak limitów jest czymś złym. A doskonale wiadomo, że to że większość czegoś chce nie
konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 8
@koxiak mi chodzi o to że niedzielni kierowcy wyjeżdżają na lewy pas x00 metrów zanim dojechać do końca na prawym pasie i dopiero zacząć manerw wyprzedzania.. Jeśli jadą 100km/h zamiast te 130-150, to znaczy że im się nie spieszy i mogą poczekać te 10 sekund.

@Account_executive: ja Cię rozumiem, ale weź jeszcze poprawkę na odległość przy prędkości, ja sobie nie wyobrażam podjeżdżać z prędkością 140km na dupę TIRa, który jedzie 90km/h
@dojcz_szpreche_nicht: w Polsce standard xD Dwa razy się na to złapałem na A2 i nigdy więcej. Jak już zmienisz pas to się okazuje, że ten #!$%@?, który przed chwilą jechał 180km i ci mruga albo ma pod maską silnik 1.6 albo frajera, który nie potrafi zrobić użytku z pedału gazu.

W Niemczech w takiej sytuacji gość ma pod nogą 250KM+ i robi z tego użytek, nawet jeżeli na prawym pasie jest
Powołujesz się na argument, że 60% niemców chce ograniczeń na autostradach - i ma to niby sugerować, że brak limitów jest czymś złym. A doskonale wiadomo, że to że większość czegoś chce nie oznacza, że tak jest lepiej/bezpieczniej/sprawniej/efektywniej.


@malinq: A czy ja napisałem, że to jest bezpieczniejsze, sprawniejsze czy efektywniejsze? Nie. Napisałem, że na połowie niemieckich autostrad nie ma limitów, a ponad 60% niemców chce ustanowienia limitu. To o 60% to
@Peter_Mountain: Ale nie ucieka się od tematu, o którym jest dyskusja, bo jeszcze można pomyśleć, że komuś zabrakło argumentów ;)

W pierwszym swoim poście napisałem, że w cywilizowanych krajach nie ma limitów, a jedynym takim krajem są własnie Niemcy. Po co drążysz jak nie masz racji? Nie nauczyłeś się jeszcze przyznawać komuś racji?