Wpis z mikrobloga

  • 64
@fan_comy Co tu dużo gadać, po prostu się zazdrości takim ludziom ))¯_(ツ)_/¯.
Też bym chciała po zajęciach na studiach dziennych iść do domu pograć w gierki zamiast zapieprzać do nocy w gównopracy. Fajnie by było dostać mieszkanie, zamiast całe życie żyć z kredytem. Spoko gdybym wydawała swoją wypłatę na przyjemnosci zamiast na bezzwrotne pożyczki ojcu. Jakoś fakt, że mogę mówić "do wszystkiego doszłam sama" szczerze, nie osładza za mocno.
  • Odpowiedz
@Rzuku: #!$%@?, studiuję dziennie, pracuję (i nie u rodziny w firmie), wynajmuję mieszkanie i właśnie kupiłem drugie auto za swoje pieniądze. Da się.
  • Odpowiedz
@arhu nie chodzi o to czy się da czy nie, tylko że ludzie którzy mają wszystko na tacy bardzo często żyją w przeświadczeniu że to ich zasługa.
  • Odpowiedz
@fan_comy w sumie też swoim dzieciom zapewnie lepszy start. Jedynie chodzi o to gadanie, że się do tego doszło samemu. Tak samo jak ludzie którzy wzięli kasę na zaoczne/dzienne od rodziców i na utrzymanie w czasie studiów na akademiku plują się do kogoś kto w wieku 25 + zamierza iść na studia/pojechać w świat podróżować / zacząć biznes i nie robić sobie dzieci. Bo jak to tak? Tyle lat na utrzymaniu rodziców?
  • Odpowiedz
@fan_comy Moi rodzice niestety biedni, a ja dodatkowo #!$%@?, że studiów mi się nie udało skończyć xd ale wreszcie kończę studia i pracuje z perspektywa na lepsze. Mój kuzyn w tym samym wieku, nie zdał matury i prowadzi sobie małą firmę z ojcem, firma typowo januszowa, gdzie ojciec wszystko zorganizował, a teraz kuzyn buduje sobie teraz dom za własną kasę. xd takie życie. Tylko to dobry chłopak to mnie zazdrość nie zjada
  • Odpowiedz