Wpis z mikrobloga

#bigdata #sgh #machinelearning #datascience
Hej, słuchajcie mam takie pytanie. Jest tu jakiś absolwent Big Data na SGH i może podzielić się tym jak jest na rynku? Aktualnie studiuję BD na SGH i mam średnie odczucia. Czy jest sens to teraz rzucać i iść na jakąś informatykę ? Generalnie interesuje mnie głownie działka ML, hurtownie danych, cloud computing, czyli mniej analizy a więcej robienia. Myślałem, że kierunek ten jest właśnie idealny pod to, bo jednak informatyka kojarzyła się mi głównie tylko z programistami, czyli developmentem, czyli klepaniem makaronu carbonara w Javie, czyli raczej nuda. Czy dyplom z SGH jest w ogóle szanowany, zwłaszcza tu w tym świecie IT? skoro aktualnie każdy ma parcie na informatykę byle gdzie, byle tylko było że to informatyka. Przede wszystkim jak, ktoś się może podzielić swoim doświadczeniem to bardzo bardzo byłoby to pomocne :) Dzięki
aha no i właśnie, pytanie czy ten dyplom jest już zaliczany do ukończenia studiów IT czy nie, bo to jest troche taki mind fuck, przecież to nie ekonomia, a Big Data to nic innego jak sektor IT
  • 6
  • Odpowiedz
@trelis_morelis: Sama uczelnia jak i kierunek jest szanowana - szczególnie przez działy HR, więc jak umiesz ładnie odpowiedać na pytania rekrutacyjne to spokojnie się gdzieś załapiesz. Warto szczególnie działać w kołach naukowych i działać w projektach studenckich. Jakbyś chciał iść w typowy machine learning gdzie będzie Cię już rekrutował ktoś kto sie na tym zna, no to już jakiś poziom musisz prezentować - statystyka/programowanie np w R itp.

Generalnie jak się
  • Odpowiedz