Wpis z mikrobloga

@Lisaros: jak najbardziej wystarczy, tym bardziej traci sens informowanie mnie o tym na PW. Chyba że nagle się okazało, że to ja miałam pisać poematy w imieniu Twojej postaci :>
  • Odpowiedz
@Akumulat: Ciekawie zacznie się robić jak będzie można osadę opuścić. Normalnie mokry sen socjologa XD
@lacuna: We wprowadzeniu pojawiła się wzmianka o przedmiotach fabularnych i kompletnie nie mogę domyślić się na czym to polega. Czy np. mogę stworzyć przedmiot zwiększający zdolność rolnictwa konkretnego gracza, czy miałaś na myśli coś całkiem innego?
  • Odpowiedz
@TynkarzCzwartejSciany: Opisy fabularne są dla innych graczy okazją do bliższego poznania innych graczy, a dla mnie inspiracją do misji pobocznych. W polowaniu wykorzystałam postać Akumulata do zmiany sposobu polowania, a gdyby nie było w ekipie fabularnego myśliwego to zrobiłabym po prostu generic random encounter.
  • Odpowiedz
@lacuna: obecnie wygląda to tak że chyba wymagana jesteś we wątku bo ktoś obserwuje klatkę a tylko Ty możesz ją opisać. Powinno się Ciebie wołać w takiej sytuacji? Mogłem przegapić w opisie, ale w sytuacjach spornych i wymaganych opisach gm rozstrzyga co i jak? A, nie powinniśmy dostawać krótkiego opisu jak poszły misje poboczne, kto wrócił połamany itp przed zebraniem rady? Też mogłem przegapić.
  • Odpowiedz
@lacuna czy jeśli bym chciał zrobić sobie jeden przedmiot, to czy muszę mieć dokładny opis produkcji czy wystarczy opis przedmiotu i co do niego będę potrzebować? W ogóle jest opcja stworzenia, wyprodukowania własnych elementów ekwipunku?
  • Odpowiedz
@Gregua:

Lekka rana sprawia, że bohater nie może w następnym kwartale uczestniczyć w misji. Może jedynie produkować zasoby w wiosce, ale wytwarza ich jedynie połowę normalnej wartości.
  • Odpowiedz
@Gregua: > Lekka rana sprawia, że bohater nie może w następnym kwartale uczestniczyć w misji. Może jedynie produkować zasoby w wiosce, ale wytwarza ich jedynie połowę normalnej wartości.

mechanika
  • Odpowiedz