Wpis z mikrobloga

@Diamond-kun: Wioska załatwia, nie każdy ojciec rodziny indywidualnie. Albo wszyscy jesteście najedzeni, albo wszyscy głodujecie. Nie będzie indywidualnych spichlerzy, ponieważ masowa przygoda wymaga uproszczeń.
@lacuna: Jak rozumiem, jeśli ktoś chciałby być rzemieślnikiem, to ma możliwość fabularnego wyboru dowolnej profesji, która byłaby historycznie uzasadniona? Czyli poza wymienionymi we wstępniaku dałoby radę wybrać, dajmy na to snycerza, łyżkarza (swoją drogą, zajebiste łyżki z drewna robili) czy też garbarza?
@lacuna: Oj tam, zaraz bać, myślę nad czym typowym dla okolic nadmorskich. Poza tym, jeszcze waham się pomiędzy kowalem, a rzemieślnikiem. Rzemieślnik daje pewną większą dowolność, ale jak sobie pomyślę o bójce kowala z rybakiem, niczym w Asteriksie... ( ͡° ͜ʖ ͡°)
A jeszcze pytanko mam odnośnie nowej gry i tworzenia postaci. Co z myśliwymi? Czy grając łuczarzem mogę polować i dostarczać osadzie mięso? Aha, jeszcze jedno - rybaków nie ma czy są wrzucani do jednego wirka z farmerami?( ͡° ʖ̯ ͡°)


@Askaukalis Profesje mają swoje ograniczenia jeżeli chodzi o produkowanie zasobów, poza które nie można wychodzić. Profesja fabularna nie może być hybrydą różnych profesji mechanicznych -
łuczarz nie może
@Queltas: Domyślnie nie umiecie czytać. Na prośbę dwóch graczy można dostać umiejętność czytania w zamian za wybranie wieku +34 lat i rezygnacji z premii do statystyk i umiejętności.
@lacuna: jeśli w polu dodatkowe informacje, napisałem dziwną historyjkę mojej postaci. To dobrze będzie czy raczej miałem tam napisać, że jestem np. leworęczny? xD